O FILMU
Některé depky prostě skoro nestárnou, i když jsou úzce spojeny s časem a místem svého vzniku. To je případ Německa v roce nula, jednoho z etalonů italského neorealismu a závěrečné části volné válečné trilogie Roberta Rosseliniho. Slavný, leč v řadě ohledů kontroverzní filmař měl tou dobou za sebou už úspěšné snímky Řím, otevřené město a Paisa, rovněž řazené do neorealistického kánonu. Jejich pokračování je sice z hlediska stopáže nejkratší, i na ploše necelých 80 minut však dokáže vykreslit morální prázdnotu a celonárodní zbídačenost jako máloco jiného.
FOTOGALERIE
TOP Diskuze
43Avengers: Doomsday: Kinorip teaseru 42Avatar: Oheň a popel: Recenze 39Den odhalení: Teaser 27Zemřel Rob Reiner, režisér Když Harry potkal Sally a Misery nechce zemřít 23První dojmy: třetí Avatar 20Víkendový výplach #850 o Indym a Hvězdné pěchotě 54Odyssea: KINORIP Prolog 12The Sheep Detectives: Trailer 12Deník shopaholičky: Recenze 12Zootropolis znovu vítězí a hlásí miliardu, kinaři netrpělivě vyhlížejí Avatara


