O FILMU
Některé depky prostě skoro nestárnou, i když jsou úzce spojeny s časem a místem svého vzniku. To je případ Německa v roce nula, jednoho z etalonů italského neorealismu a závěrečné části volné válečné trilogie Roberta Rosseliniho. Slavný, leč v řadě ohledů kontroverzní filmař měl tou dobou za sebou už úspěšné snímky Řím, otevřené město a Paisa, rovněž řazené do neorealistického kánonu. Jejich pokračování je sice z hlediska stopáže nejkratší, i na ploše necelých 80 minut však dokáže vykreslit morální prázdnotu a celonárodní zbídačenost jako máloco jiného.
FOTOGALERIE
TOP Diskuze
68První reakce: velkolepý Avatar: Oheň a popel 39Téma: TOP 20 filmů 21. století podle Quentina Tarantina 32TOP 15 filmů Woodyho Allena 27Warneři kývnuli na závaznou nabídku Netflixu! Co se bude se slavným studiem dít dál? 19Hanebný pancharti: V.I.M. 17Američtí recenzenti vyhlásili 10 nej filmů roku, vítěz nepřekvapil 16První dojmy: netflixovský Trol 2 16Víkendový výplach #848 o Stranger Things a dinosaurech 14Zootropolis vládne světu, pokoří jako osmý film historie bájné dvě miliardy? 12Pět nocí u Freddyho 2: Recenze


