O FILMU
Některé depky prostě skoro nestárnou, i když jsou úzce spojeny s časem a místem svého vzniku. To je případ Německa v roce nula, jednoho z etalonů italského neorealismu a závěrečné části volné válečné trilogie Roberta Rosseliniho. Slavný, leč v řadě ohledů kontroverzní filmař měl tou dobou za sebou už úspěšné snímky Řím, otevřené město a Paisa, rovněž řazené do neorealistického kánonu. Jejich pokračování je sice z hlediska stopáže nejkratší, i na ploše necelých 80 minut však dokáže vykreslit morální prázdnotu a celonárodní zbídačenost jako máloco jiného.
FOTOGALERIE
TOP Diskuze
206Superman: Teaser 34Téma: Unikl popis traileru nového Supermana. Co nabídly předchozí ikonické ukázky? 31Klaunovy Vánoce: Recenze 28Warfare: Trailer 16Pán prstenů je kapitální propadák, shořel i komiksový Kraven 16Pasáž: Trailer 16Víkendový výplach #798 o Conanovi a druhém Gladiátorovi 14Jeden z Batmanových nejtragičtějších záporáků se podívá do kin 13Kočičí odysea: Trailer 13Karate Kid: Legendy: Trailer