grissword: Poznáš, ale jen v přímém porovnání. Dobrým příkladem je TDK. Tak se točilo jak na 35mm, tak na horizontáln jedoucí 70mm (čili IMAX) a rozdíl byl více než patrný. 35mm bylo vidět umělé doostření a vytahování kontur, zatímco 70/16 (imax) byl dokonalý za jakýchkoli okolností... Jde to mimochodem spatřit i na Blučku, kde se dělal master právě z 70/16 kopie... Jak je na tom TF2 v IMAXovský BD edici nevím, zatím sem neměl možnost posoudit ani screeny, ani nic jiného...
K AVATARu - z rtepa jsem něco málo o kvalitě vytáhl, vypadá to na běžnou produkci (tj 2K zpracování, následné 4K upscaleovaní) a z tohoto se pak vytváží IMAXovská kopie... Nové detaily tam najdeme jen stěží, jde ale o to, že obraz nebude v důsledku zvětšování políčka přemrštěně zrnět (a to by nezrněl ani tak, když byl film točen na digitál a v digitálu vznikalo 60% snímku) a aby měl požadovanou ostrost.
reagovat
|