Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k filmu Avatar

příspěvky 2821 - 2840 Napsat příspěvek
Zrovna u tohohle filmu ani moc studio investovat do reklamy nemusí , o tu se s přehledem postaráme my filmový nadšenci, do prosince aby se to rozkřiklo je času dost :D
414725
Zrovna u tohohle filmu ani moc studio investovat do reklamy nemusí , o tu se s přehledem postaráme my filmový nadšenci, do prosince aby se to rozkřiklo je času dost *:D*
0 0
reagovat
dashiva: ehm, jo jenže reklama FUNGUJE, pokud by reklamy nefungovaly tak by se rozpadl celý kapitalistický systém ;)

(Nebo ty si vážně myslíš, že až jednou půjdeš koupit prací prášek pro ženu, tak se nebudeš rozhodovat mezi Persilem a Arialem? :)))
414724
dashiva: ehm, jo jenže reklama FUNGUJE, pokud by reklamy nefungovaly tak by se rozpadl celý kapitalistický systém ;) (Nebo ty si vážně myslíš, že až jednou půjdeš koupit prací prášek pro ženu, tak se nebudeš rozhodovat mezi Persilem a Arialem? *:))*)
0 0
reagovat

Jeffy

260, ešte lepšie :)
nie, pozri, ja nie som z inej planéty, a rozumiem tomu, že sa všetko musí predať čo najrýchlejšie, než to nejaký dobrák UPne na na net...
Len mám proste dojem, že až taká masáž totálne nemá zmysel. Že väčšina z tých prostriedkov sa proste vyhodí na presviedčanie presvedčených a na otravovanie nezainteresovaných (ktorí kampaň vnímajú len ako šum na pozadí, ako vlastne každú reklamu).
Skrátka mám pocit, že Potter 6 mal so 150 mio kampaňou OV 78 mega, a s 50 mio kampaňou by mal možno 70...
Ale zrejme to je len moje subjektívne blúznenie, a marketingový odborníci by mi vedeli vysvetliť, ako sa veci majú

btw: tie znásilňované filmy sú aj moje obľúbené, neboj :)
414723
260, ešte lepšie *:)* nie, pozri, ja nie som z inej planéty, a rozumiem tomu, že sa všetko musí predať čo najrýchlejšie, než to nejaký dobrák UPne na na net... Len mám proste dojem, že až taká masáž totálne nemá zmysel. Že väčšina z tých prostriedkov sa proste vyhodí na presviedčanie presvedčených a na otravovanie nezainteresovaných (ktorí kampaň vnímajú len ako šum na pozadí, ako vlastne každú reklamu). Skrátka mám pocit, že Potter 6 mal so 150 mio kampaňou OV 78 mega, a s 50 mio kampaňou by mal možno 70... Ale zrejme to je len moje subjektívne blúznenie, a marketingový odborníci by mi vedeli vysvetliť, ako sa veci majú btw: tie znásilňované filmy sú aj moje obľúbené, neboj *:)*
Jeffy
0 0
reagovat
Ad. k diskusii ohľadom propagácie samotného filmu ;
Mám známych, ktorí sledujú filmové dianie, síce nie až tak ostro, každopádne zorientovať sa vedia. O to viac ma potom prekvapuje, keď pri mojej zmienke o sci-fi s názvom Avatar sa dočkám reakcií typu : ,, Hej, ty asi myslíš ten pripravovaný film podľa anime, že ... ? "

Osobne zajtrajší trailer najskôr odignorujem, keďže mám naplánovaný zaujímavejší program, ako sedeť pred pc a netrpezlivo kontrolovať hodinky, ale ... v piatok to napokon uvidím celé v pohybe :+ ...
414721
Ad. k diskusii ohľadom propagácie samotného filmu ; Mám známych, ktorí sledujú filmové dianie, síce nie až tak ostro, každopádne zorientovať sa vedia. O to viac ma potom prekvapuje, keď pri mojej zmienke o sci-fi s názvom Avatar sa dočkám reakcií typu : ,, Hej, ty asi myslíš ten pripravovaný film podľa anime, že ... ? " Osobne zajtrajší trailer najskôr odignorujem, keďže mám naplánovaný zaujímavejší program, ako sedeť pred pc a netrpezlivo kontrolovať hodinky, ale ... v piatok to napokon uvidím celé v pohybe *:+* ...
0 0
reagovat

Jeffy

Ja se tesim, ale ten hype je uz trochu moc :))
414720
Ja se tesim, ale ten hype je uz trochu moc *:))*
Jeffy
0 0
reagovat
Proč mám pocit, že doopravdy natěšený jsou tady 3 lidi a zbytek jim nadává jak to hypujou? :D

Dále 200 mil (což byl jen můj odhad - některé zdroje tvrdí, že samotný film stál "jen" 240mil - takže asi 260 mil) na marketing "není" tolik, jelikož v dnešní době už se nejede na dlouhotrvající promítání - př: TDK spadl počet kin ve 3. týdnu, Titanicu rostl počet kin 17 (!) týdnů než začaly padat - a dnešní filmy udělají během prvních 3 týdnů 85% tržeb - př. dlouhotrvající TDK mělo 75%, titanic měl 25% - dříve se jelo na WOM a otevíračky neměli tak velký vliv, i když dneska má nějaký film dobrý WOM (Star Trek/TDK), tak stejnak vydělá pak jen nějaké "drobky". Proto jsou dneska distributoři nuceni dát extrémní množství peněz na marketing, aby film v prvních týdnech přitáhl co nejvíc diváků - avatar tedy bude hrát na "must see" vánoční film. Nevím jak dlouho tohle bude eskalovat pokud nepříjde nějaká změna. (neplatí pro "intelektuální" filmy co si jdou pro Oscary a data jsou pouze z US)

dashiva: Tetanus a Maastricht? Hele daSCHITvo neznásilňuj názvy našich oblíbených filmů ;))

G-Stuff: Snakes on plane mělo jenom milion reklam na českém netu (já je měl bloklý), nechápu jak někdo mohl očekávat něco jiného než průměrný film, od filmu co se takhle jmenuje. Pravý příklad ohromného (nepodařeného) hypu měli Watchmeni - doplatili totiž na: 1. délku (menší počet promítání v kinech) 2. Intelektuálnost (lidi sou hloupí) a 3. Manhattanův penis (prudérní američani :(:-:-)
414719
Proč mám pocit, že doopravdy natěšený jsou tady 3 lidi a zbytek jim nadává jak to hypujou? *:D* Dále 200 mil (což byl jen můj odhad - některé zdroje tvrdí, že samotný film stál "jen" 240mil - takže asi 260 mil) na marketing "není" tolik, jelikož v dnešní době už se nejede na dlouhotrvající promítání - př: TDK spadl počet kin ve 3. týdnu, Titanicu rostl počet kin 17 (!) týdnů než začaly padat - a dnešní filmy udělají během prvních 3 týdnů 85% tržeb - př. dlouhotrvající TDK mělo 75%, titanic měl 25% - dříve se jelo na WOM a otevíračky neměli tak velký vliv, i když dneska má nějaký film dobrý WOM (Star Trek/TDK), tak stejnak vydělá pak jen nějaké "drobky". Proto jsou dneska distributoři nuceni dát extrémní množství peněz na marketing, aby film v prvních týdnech přitáhl co nejvíc diváků - avatar tedy bude hrát na "must see" vánoční film. Nevím jak dlouho tohle bude eskalovat pokud nepříjde nějaká změna. (neplatí pro "intelektuální" filmy co si jdou pro Oscary a data jsou pouze z US) dashiva: Tetanus a Maastricht? Hele daSCHITvo neznásilňuj názvy našich oblíbených filmů ;)) G-Stuff: Snakes on plane mělo jenom milion reklam na českém netu (já je měl bloklý), nechápu jak někdo mohl očekávat něco jiného než průměrný film, od filmu co se takhle jmenuje. Pravý příklad ohromného (nepodařeného) hypu měli Watchmeni - doplatili totiž na: 1. délku (menší počet promítání v kinech) 2. Intelektuálnost (lidi sou hloupí) a 3. Manhattanův penis (prudérní američani *:(**:-**:-*)
0 0
reagovat
dashiva: K té kampaňi - GIJoe ma tak drahou kampaň i z toho důvodu, že se to neodrazí jen na tržbách za kina a následně za disky, ale taky na enormním prodeji hraček... Myslím, že kdyby neměli hračkářského giganta za zády, do propagace by tolik nenarvali...
Apropo Potter - nechci se ho zastávat, finančně byl přestřelený po všech stranách, ale zrovna u marketingu si myslím, že Warneři se chtěli posichrovat, protože posun o osm měsíců fandům moc dobře neudělal... Museli jim dokázat, že ten film opravdu stojí za to delší čekání....
414718
dashiva: K té kampaňi - GIJoe ma tak drahou kampaň i z toho důvodu, že se to neodrazí jen na tržbách za kina a následně za disky, ale taky na enormním prodeji hraček... Myslím, že kdyby neměli hračkářského giganta za zády, do propagace by tolik nenarvali... Apropo Potter - nechci se ho zastávat, finančně byl přestřelený po všech stranách, ale zrovna u marketingu si myslím, že Warneři se chtěli posichrovat, protože posun o osm měsíců fandům moc dobře neudělal... Museli jim dokázat, že ten film opravdu stojí za to delší čekání....
0 0
reagovat

G-Stuff

no dobre, veď ja netvrdím, že to trhne dve miliardy...
ja len vravím, že ak je pravdivá tá info o 200 mio na market, tak komplet celé vedenie Foxu asi volačo fajčí...
lepší príklad než Tetanus by bol možno Maastricht. Tam tiež išlo o SF s revolučným FX, relatívne dospelým a trochu geekovským príbehom. Hneď po premiére sa okolo Matrixu vytvoril "kultový opar", a bolo vymalované.
Z Avatara hypujú "kult" a "revolúciu" pomaly rok pred premiérou, plus je to Cameron. Keď už tento film potrebuje kampaň za 200 mega, tak potom neviem

Abo vlastne viem. Žijeme v dobe posadnutej marketingom. Pamatám, že kedysi som videl tabuľku nákladov na propagáciu pre naj hity 1995. Tie cifry tam oscilovali medzi 20 - 35 mega na film. Ok, zarátajme infláciu. Priemerná cena lístku stúpla z 4,3 na 7,3 (+ 70%). Náklady na marketing stúpli o 400% (ponevač sa zdá, že dnes má každá druhá hovadina vyčlenených tak 150 mega - viď G.I.Joe).

Je to ešte v hraniciach príčetnosti? Nezarábali by tie filmy plus mínus tie samé peniaze s kampaňou za 50 čí 60 mega? Potrebujú zavedené značky ako Potter, či Spajdy vôbec nejakú kampaň?
414717
no dobre, veď ja netvrdím, že to trhne dve miliardy... ja len vravím, že ak je pravdivá tá info o 200 mio na market, tak komplet celé vedenie Foxu asi volačo fajčí... lepší príklad než Tetanus by bol možno Maastricht. Tam tiež išlo o SF s revolučným FX, relatívne dospelým a trochu geekovským príbehom. Hneď po premiére sa okolo Matrixu vytvoril "kultový opar", a bolo vymalované. Z Avatara hypujú "kult" a "revolúciu" pomaly rok pred premiérou, plus je to Cameron. Keď už tento film potrebuje kampaň za 200 mega, tak potom neviem Abo vlastne viem. Žijeme v dobe posadnutej marketingom. Pamatám, že kedysi som videl tabuľku nákladov na propagáciu pre naj hity 1995. Tie cifry tam oscilovali medzi 20 - 35 mega na film. Ok, zarátajme infláciu. Priemerná cena lístku stúpla z 4,3 na 7,3 (+ 70%). Náklady na marketing stúpli o 400% (ponevač sa zdá, že dnes má každá druhá hovadina vyčlenených tak 150 mega - viď G.I.Joe). Je to ešte v hraniciach príčetnosti? Nezarábali by tie filmy plus mínus tie samé peniaze s kampaňou za 50 čí 60 mega? Potrebujú zavedené značky ako Potter, či Spajdy vôbec nejakú kampaň?
G-Stuff
0 0
reagovat

naigoto

uz vidim ty clanky o masovych sebevrazdach clenu Church of James Cameron :D
414716
uz vidim ty clanky o masovych sebevrazdach clenu Church of James Cameron *:D*
naigoto
0 0
reagovat
Nejlepší marketing by byl kdyby Cameron zemřel, pokrytecká většina podporovaná mediální mocí by na to prostě zašla (u dark knajta to fungovalo dokonale)...
414715
Nejlepší marketing by byl kdyby Cameron zemřel, pokrytecká většina podporovaná mediální mocí by na to prostě zašla (u dark knajta to fungovalo dokonale)...
0 0
reagovat
Priklady ohromneho hypu na netu a pak nesplnena ocekavani pri pocitani penez: Grindhouse, Snakes on a Plane
Timhle nechci rikat ze Avatar bude kvalitativne na urovni motherfuckin snakes on that motherfuckin plane, jen to ze internet hype neni vsechno. ;)
414714
Priklady ohromneho hypu na netu a pak nesplnena ocekavani pri pocitani penez: Grindhouse, Snakes on a Plane Timhle nechci rikat ze Avatar bude kvalitativne na urovni motherfuckin snakes on that motherfuckin plane, jen to ze internet hype neni vsechno. *;)*
0 0
reagovat

dashiva

Titanic je idealni film po komercni strance, katastrofická romantika podle skutecne udalosti pro celou rodinu.Stacilo aby nejaka girlfriend nebo 40leta matka u zehleni slysela My Heart Will Go On a jejich muzsky protejsek pak nemel sanci a den nato sedeli v kine.Podobny duvod proc sragory typu Libas jako Buh u nas vydelavaji.Takhle se to od premiery pomalu stupnovalo az se z toho stalo "must-see" a sel na to ze zvedavosti i ten co ten zanr nema rad.No a Leo tomu Lunetic-efektem taky znacne pomohl.?)
Neumim si predstavit to same s Avatarem, kdyby to vyslo ted tak nejaka scifi s modrejma pajdulakama bez marketingove kampane sirokou verejnost neoslovi.
414713
Titanic je idealni film po komercni strance, katastrofická romantika podle skutecne udalosti pro celou rodinu.Stacilo aby nejaka girlfriend nebo 40leta matka u zehleni slysela My Heart Will Go On a jejich muzsky protejsek pak nemel sanci a den nato sedeli v kine.Podobny duvod proc sragory typu Libas jako Buh u nas vydelavaji.Takhle se to od premiery pomalu stupnovalo az se z toho stalo "must-see" a sel na to ze zvedavosti i ten co ten zanr nema rad.No a Leo tomu Lunetic-efektem taky znacne pomohl.*?)* Neumim si predstavit to same s Avatarem, kdyby to vyslo ted tak nejaka scifi s modrejma pajdulakama bez marketingove kampane sirokou verejnost neoslovi.
dashiva
0 0
reagovat

scatman a joker

pracovni verze mela dve minuty, pak to prostrihali ale minuta a pul to snad bude :)
v praci sme na to taky nadrzeny... na jednu stranu uz nas A-movie vsechny stve protoze je to peklo a vsichni si hluboce ale opravdu hluboce prejou at uz to mame za sebou
na druhou stranu kdyz sme odevzdali trailer shoty tak se hned udelalo promitani kde se vsechny poustely v loopu dokola ve stereu asi 20x a vsichni byly nadseny jak maly deti :D takze sme taky sme zvedavi na hotovej trailer :)
414712
pracovni verze mela dve minuty, pak to prostrihali ale minuta a pul to snad bude :) v praci sme na to taky nadrzeny... na jednu stranu uz nas A-movie vsechny stve protoze je to peklo a vsichni si hluboce ale opravdu hluboce prejou at uz to mame za sebou na druhou stranu kdyz sme odevzdali trailer shoty tak se hned udelalo promitani kde se vsechny poustely v loopu dokola ve stereu asi 20x a vsichni byly nadseny jak maly deti :D takze sme taky sme zvedavi na hotovej trailer :)
scatman a joker
0 0
reagovat

dashiva

Tak s Titanicem bych to nesrovnával, přece jenom Titanic má jméno. Já Avatar srovnávám s Dnem nezávistosti, na něj přišlo v té době kupa lidí a žádná zaběhnutá značka to nebyla.
414711
Tak s Titanicem bych to nesrovnával, přece jenom Titanic má jméno. Já Avatar srovnávám s Dnem nezávistosti, na něj přišlo v té době kupa lidí a žádná zaběhnutá značka to nebyla.
dashiva
0 0
reagovat
zajtra očakávam len pošteklenie zmyslov..
to na piatok sa teším viac..:+
414710
zajtra očakávam len pošteklenie zmyslov.. to na piatok sa teším viac..*:+*
0 0
reagovat

The Joker

Přesně tak, moje osobní přání, aby měl přes 2 minuty asi nebude vyslyšeno.
414709
Přesně tak, moje osobní přání, aby měl přes 2 minuty asi nebude vyslyšeno.
The Joker
0 0
reagovat

G-Stuff

no dovol, ja sa náhodou považujem za relatívne normálneho človeka. Aj PC občas vypnem, travian nehrám... ako vravím - normálny človek :D

Avatara predchádza aura udalosti, jasného must-see. Niečo ako Tetanic. Na ten som trailer jakteživ v bedni nevidel, internet bol ešte v plienkach... a predsa naň išiel úplne každý. A pritom to tiež nebola značka ako Potter, abo SW.
A ano, uvedomujem si, že teraz je už iná doba, ale aj tak
414708
no dovol, ja sa náhodou považujem za relatívne normálneho človeka. Aj PC občas vypnem, travian nehrám... ako vravím - normálny človek *:D* Avatara predchádza aura udalosti, jasného must-see. Niečo ako Tetanic. Na ten som trailer jakteživ v bedni nevidel, internet bol ešte v plienkach... a predsa naň išiel úplne každý. A pritom to tiež nebola značka ako Potter, abo SW. A ano, uvedomujem si, že teraz je už iná doba, ale aj tak
G-Stuff
0 0
reagovat
Stejně je to jen teaser, tak osobně počítám jen s pár záběry roztažených ve slow-mo... ?)
414707
Stejně je to jen teaser, tak osobně počítám jen s pár záběry roztažených ve slow-mo... *?)*
0 0
reagovat

G-Stuff

To je sice pravda, ale "normální člověk" neví 4 měsíce dopředu o dost blbostech a nakonec v době premiery čeká natěšenej před kinem.
414705
To je sice pravda, ale "normální člověk" neví 4 měsíce dopředu o dost blbostech a nakonec v době premiery čeká natěšenej před kinem.
G-Stuff
0 0
reagovat

dashiva

Bez ven a zeptej se kohokoliv jestli se tesi na Avatara a potom nam podej hlaseni :D To ze tady internet pomalu imploduje informacema typu Avatar aktivuje doposud neznamou cast mozku neznamena ze o tom normalni clovek vi.
414704
Bez ven a zeptej se kohokoliv jestli se tesi na Avatara a potom nam podej hlaseni *:D* To ze tady internet pomalu imploduje informacema typu Avatar aktivuje doposud neznamou cast mozku neznamena ze o tom normalni clovek vi.
dashiva
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se