V KOSTCE
Sirotek Hugo se skrývá v nádražních hodinách a usilovně pracuje na opravě robota, který mu zbyl po otci. Z tuctově znějícího příběhu dokázal Martin Scorsese vykouzlit šarmantní oslavu kinematografie se všemi radostmi, které přináší divákům, a bolestmi, které si odnáší tvůrci.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Martin Scorsese a rodinný film? I to se stává. Zrovna u něj se ale člověk přeslazeného vyprávění zřejmě bát nemusí. Po spoustě ód na stereoskopickou technologii naskočil i Marty na 3D vlak a tak bude Hugo Cabret, film podle knižní předlohy Briana Selznicka, jeho prvním filmem, který přesahuje do dalšího prostoru (ale nebojte, o konverzi se nejedná, Scorsese ve 3D rovnou točí). Vypráví o dvanáctiletém chlapci, který v třicátých letech dvacátého století žije na pařížském vlakovém nádraží a živí se drobnými krádežemi. Zároveň ale skrývá tajemství, jehož odhalení hrozí v okamžik, kdy se chlapec seznámí s výstřední dívkou a starým prodavačem hraček. Co skrývá tajná kresba, cenný zápisník, ukradený klíč a nefunkční robot? A co znamená tajemná zpráva, kterou pro Huga zanechal jeho už mrtvý otec? Ať už je to cokoliv, ve Státech se z knižní předlohy před třemi lety stal bestseller a tak je dost možné, že bude Hugo Cabret Scorseseho zatím nejúspěšnějším filmem.