Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k filmu Hobit: Neočekávaná cesta

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek

virtuální kamera

Virtuální kamera ve scéně byla poprvé použitá v Pánovi Prstenů (bitka v Morii), kde Jackson s ViBrýlema na očích pobíhal po scéně s kusem dřeva jako kamerou a "snímal" z počítače přehrávanou bitku v previz kvalitě.

Nebylo to ale spojené s mocapem (respektive ano, ale jediný realtime mocap element byla ta kamera), to imo přišlo až s Avatarem.

(a teď v Hobitovi to samé, scéna se zlobry je tak dělaná určitě)
428303
Virtuální kamera ve scéně byla poprvé použitá v Pánovi Prstenů (bitka v Morii), kde Jackson s ViBrýlema na očích pobíhal po scéně s kusem dřeva jako kamerou a "snímal" z počítače přehrávanou bitku v previz kvalitě. Nebylo to ale spojené s mocapem (respektive ano, ale jediný realtime mocap element byla ta kamera), to imo přišlo až s Avatarem. (a teď v Hobitovi to samé, scéna se zlobry je tak dělaná určitě)
virtuální kamera
0 0
reagovat
performace captire nahradil starší motion v podstatě hned po Avatarovi, když se to vezme kolem a kolem, tak už před tím - Zemeckisoviny používaly lehce podobnou variantu...
Pokud jde o ten systém virtuální kamery/a její kombinace s reálnými záběry, pak byla takhle točena celá nová Planeta Opic a ten Tintin...
428275
performace captire nahradil starší motion v podstatě hned po Avatarovi, když se to vezme kolem a kolem, tak už před tím - Zemeckisoviny používaly lehce podobnou variantu... Pokud jde o ten systém virtuální kamery/a její kombinace s reálnými záběry, pak byla takhle točena celá nová Planeta Opic a ten Tintin...
0 0
reagovat
A já se právě nejvíc bojim toho pocitu, že je to zrychlený, protože v telce to fakt vydržet nejde.
428271
A já se právě nejvíc bojim toho pocitu, že je to zrychlený, protože v telce to fakt vydržet nejde.
0 0
reagovat

Hairy_Ass

Minimálně Tintin.
428269
Minimálně Tintin.
Hairy_Ass
0 0
reagovat

stcko

Samozrejme ze ide hlavne o pohyb a nie o staticke zabery, ved to aj nizsie jasne pisem.
Takze Hobbita si nevidel. Videl si len nejake testovacie zabery a realne sceny. Skratka nieco, co ma "vyzerat realne". To co cely cas riesim je to, ze pri filme ako je Hobbit a pri vacsine filmov nejde o to sprostredkovat co najviac "realitu" ako ju vnimame bezne, ale o vtiahnutie do akejsi nadreality. A ze ta prilisna realistickost Hobbita z toho skratka vytrhava. To je aj ta "filmova magia" o ktorej som hovoril. Jasne, nehovorim z osobnej skusenosti lebo tiez som to nevidel, ale viem si to priblizne predstavit o co sa jedna a prirovnal som to k tomu blbemu efektu, pretoze ho k nemu prirovnavaju aj ti co to videli.

Pomozem si preto ich citaciou, hovoria v podstate to iste co sa snazim povedat ja:

By seeing An Unexpected Journey in 48 fps you're essentially allowing yourself to be Peter Jackson's guinea pig, testing the boundaries of an exciting new technology on a movie that might not be best suited for it. I wonder what 48 fps would be like on, say, The Bourne Identity or even Skyfall, movies rooted in the real world that would benefit more from a "you are there" feel. As much as Lord of the Rings fans have treasured their visits to Middle Earth, it's always felt like a far-away place, and it needs to; the 48 fps implicitly tells us that the movie is real, on a soundstage somewhere far away, and that breaks up the fantasy.
link

48 FPS is an actor's friend. It's easy to envision a dialogue-driven drama that would benefit from the technology, greater intimacy obtained by the movie feeling more like live theater (with the added benefit of camera angles). In An Unexpected Journey,...as with the big battle sequence mentioned before, scenes with more movement have a staged feeling and it's easy to be snapped back to the reality of watching a movie rather than being fully immersed in the world of Middle Earth.
link

Ale OK, debatu mozme dokoncit, ked to obaja uvidime:)
428268
Samozrejme ze ide hlavne o pohyb a nie o staticke zabery, ved to aj nizsie jasne pisem. Takze Hobbita si nevidel. Videl si len nejake testovacie zabery a realne sceny. Skratka nieco, co ma "vyzerat realne". To co cely cas riesim je to, ze pri filme ako je Hobbit a pri vacsine filmov nejde o to sprostredkovat co najviac "realitu" ako ju vnimame bezne, ale o vtiahnutie do akejsi nadreality. A ze ta prilisna realistickost Hobbita z toho skratka vytrhava. To je aj ta "filmova magia" o ktorej som hovoril. Jasne, nehovorim z osobnej skusenosti lebo tiez som to nevidel, ale viem si to priblizne predstavit o co sa jedna a prirovnal som to k tomu blbemu efektu, pretoze ho k nemu prirovnavaju aj ti co to videli. Pomozem si preto ich citaciou, hovoria v podstate to iste co sa snazim povedat ja: By seeing An Unexpected Journey in 48 fps you're essentially allowing yourself to be Peter Jackson's guinea pig, testing the boundaries of an exciting new technology on a movie that might not be best suited for it. I wonder what 48 fps would be like on, say, The Bourne Identity or even Skyfall, movies rooted in the real world that would benefit more from a "you are there" feel. As much as Lord of the Rings fans have treasured their visits to Middle Earth, it's always felt like a far-away place, and it needs to; the 48 fps implicitly tells us that the movie is real, on a soundstage somewhere far away, and that breaks up the fantasy. [link="http://www.cinemablend.com/new/Should-You-See-Hobbit-48-fps-34387.html"]link[/link] 48 FPS is an actor's friend. It's easy to envision a dialogue-driven drama that would benefit from the technology, greater intimacy obtained by the movie feeling more like live theater (with the added benefit of camera angles). In An Unexpected Journey,...as with the big battle sequence mentioned before, scenes with more movement have a staged feeling and it's easy to be snapped back to the reality of watching a movie rather than being fully immersed in the world of Middle Earth. [link="http://www.hollywood.com/news/The_Hobbit_HFR_48_FPS_Controversy_What_It_Means/45544256"]link[/link] Ale OK, debatu mozme dokoncit, ked to obaja uvidime:)
stcko
0 0
reagovat
Když už jsme u těch technologií. Byl někde kromě Avatara použit ten systém natáčení, kdy se krajina už dopředu vymodelovala v jednoduché grafice a herci se v ní už v době natáčení "pohybovali", včetně virtuální kamery? A ten systém snímání pohybů i mimiky herců přenášených na animované postavy? Takhle komplexně jsem to viděl zatím právě jen u Avatara (modrásci) a je takhle snad dělaný i Glum. Bylo to i jinde?
428267
Když už jsme u těch technologií. Byl někde kromě Avatara použit ten systém natáčení, kdy se krajina už dopředu vymodelovala v jednoduché grafice a herci se v ní už v době natáčení "pohybovali", včetně virtuální kamery? A ten systém snímání pohybů i mimiky herců přenášených na animované postavy? Takhle komplexně jsem to viděl zatím právě jen u Avatara (modrásci) a je takhle snad dělaný i Glum. Bylo to i jinde?
0 0
reagovat
Hobit je prvním velkým filmem v 48fps, chápu tedy tu pozornost, ale moc se mi nelíbí, jak se tady v diskusi a v recenzích kvality hfr vážou jen na něho. I kdyby se Hobit z tohoto pohledu moc nepovedl, tak to neznamená, že to tak bude s každým filmem. Kvalitativně odporné filmy ze začátku nástupu digitálu či anomálie typu Public Enemies taky nikoho od této technologie neodradily.

Přínos vyššího framerate je neoddiskutovatelný, dříve či později se na něho stopro přejde už jen kvůli vzrůstajícímu rozlišení, 4k natož pak 8k je ve 24fps tuplec nekoukatelné.

Osobně doufám, že hfr nebude vázáno jen na 3D, osobně se na něho už nějaký čas třepu i u 2D.
428266
Hobit je prvním velkým filmem v 48fps, chápu tedy tu pozornost, ale moc se mi nelíbí, jak se tady v diskusi a v recenzích kvality hfr vážou jen na něho. I kdyby se Hobit z tohoto pohledu moc nepovedl, tak to neznamená, že to tak bude s každým filmem. Kvalitativně odporné filmy ze začátku nástupu digitálu či anomálie typu Public Enemies taky nikoho od této technologie neodradily. Přínos vyššího framerate je neoddiskutovatelný, dříve či později se na něho stopro přejde už jen kvůli vzrůstajícímu rozlišení, 4k natož pak 8k je ve 24fps tuplec nekoukatelné. Osobně doufám, že hfr nebude vázáno jen na 3D, osobně se na něho už nějaký čas třepu i u 2D.
0 0
reagovat
jinymi slovy, kdyz nekdo mluvi o HFR a referuje o soap opera looku, mluvi o vnimani pohybu, nikoli o vnimani sceny jako takove
428265
jinymi slovy, kdyz nekdo mluvi o HFR a referuje o soap opera looku, mluvi o vnimani pohybu, nikoli o vnimani sceny jako takove
0 0
reagovat
nevidel jsem v tom film, videl jsem v tom jenom realny sceny nebo testovaci zabery. ve zkratce: ne

nutno ale podotknout, ze jsem nikdy nemel pocit, ze sleduju lacinejsi kulisy nebo "umelost". vzdycky jsem mel problem predevsim s pohybem, nepamatuju si, ze bych si pri sledovani nejaky telenovely rikal "tyjo, ten prepocet z toho kabatu dela uplnej nekabat".
svetla a ta televiznost jsou dana prave expozicni pruznosti materialu, hloubkou ostrosti a samozrejme tim, JAK to kdo sviti, s frameratem to nema vubec nic spolecnyho. dalsi dukaz toho, ze se tu strasne michaj jabka s hruskama ... a s bananama
428264
nevidel jsem v tom film, videl jsem v tom jenom realny sceny nebo testovaci zabery. ve zkratce: ne nutno ale podotknout, ze jsem nikdy nemel pocit, ze sleduju lacinejsi kulisy nebo "umelost". vzdycky jsem mel problem predevsim s pohybem, nepamatuju si, ze bych si pri sledovani nejaky telenovely rikal "tyjo, ten prepocet z toho kabatu dela uplnej nekabat". svetla a ta televiznost jsou dana prave expozicni pruznosti materialu, hloubkou ostrosti a samozrejme tim, JAK to kdo sviti, s frameratem to nema vubec nic spolecnyho. dalsi dukaz toho, ze se tu strasne michaj jabka s hruskama ... a s bananama
0 0
reagovat

stcko

Kedze si to videl, zjednodusim to, ak by som mal reagovat na kazdy bod, bude to len zbytocne eskalovat:

(schvalne sa vyhnem zavadzajucemu oznaceniu soap opera, aby si ho nahodou nepochopil inac)

Takze ten akoby "efekt kde citis lacnejsiu umelost, kulisy, studio, svetla, televiznost (nie z hladiska vypravy ci trikov)" podla teba vobec nepripomina TEN efekt, ktory vidime pri filme tocenom 24fps na TV so zapnutou interpolaciou (vypnutym judderom)?
428263
Kedze si to videl, zjednodusim to, ak by som mal reagovat na kazdy bod, bude to len zbytocne eskalovat: (schvalne sa vyhnem zavadzajucemu oznaceniu soap opera, aby si ho nahodou nepochopil inac) Takze ten akoby "efekt kde citis lacnejsiu umelost, kulisy, studio, svetla, televiznost (nie z hladiska vypravy ci trikov)" podla teba vobec nepripomina TEN efekt, ktory vidime pri filme tocenom 24fps na TV so zapnutou interpolaciou (vypnutym judderom)?
stcko
0 0
reagovat

Gorecki

prijde mi, ze naopak slovickaris ty. a ze si nejakej stahovacnej. kazdopadne
1) nemluvim o tobe ale o cely diskuzi. resi se prvni negativni reakce na HFR, ktery, svete div se, jsou v recenzich na Hobita
2) bavite se o efektu, ktery nikdo neznate a ktery neni k cemu prirovnat. proto se stale mluvi o soap opera looku. "bavime sa o slovickareni, ci to naozaj vyzera ako nejaka telenovela, alebo o pomenovani, ktore ma k niecomu odkazovat" uprimne v tom nevidim rozdil. bottom line je, ze se bavite o necem, co nevite, jak vypada, a bojite se, ze to vypada jako soap opera, protoze to je to jediny, k cemu jsou to recenzenti schopni prirovnat
3) ano
4) viz bod 3
5) ano, porovnavat mozna. ale rozhodne nemuzes soudit jedno podle druheho, coz tu vsichni delate, protoze bod 2

Zbytek viz KARLOS, na tom prispevku neni nic ofenzivniho ani hazeni do jedoho pytle, docela to prehanis. A promin, ale "chyba zevseobecnovavani" v souvislosti s tim, jestli se vetsi skupina filmovych fanousku bala nebo neala prechodu na digital se udelat neda, vazne uber
428262
prijde mi, ze naopak slovickaris ty. a ze si nejakej stahovacnej. kazdopadne 1) nemluvim o tobe ale o cely diskuzi. resi se prvni negativni reakce na HFR, ktery, svete div se, jsou v recenzich na Hobita 2) bavite se o efektu, ktery nikdo neznate a ktery neni k cemu prirovnat. proto se stale mluvi o soap opera looku. "bavime sa o slovickareni, ci to naozaj vyzera ako nejaka telenovela, alebo o pomenovani, ktore ma k niecomu odkazovat" uprimne v tom nevidim rozdil. bottom line je, ze se bavite o necem, co nevite, jak vypada, a bojite se, ze to vypada jako soap opera, protoze to je to jediny, k cemu jsou to recenzenti schopni prirovnat 3) ano 4) viz bod 3 5) ano, porovnavat mozna. ale rozhodne nemuzes soudit jedno podle druheho, coz tu vsichni delate, protoze bod 2 Zbytek viz KARLOS, na tom prispevku neni nic ofenzivniho ani hazeni do jedoho pytle, docela to prehanis. A promin, ale "chyba zevseobecnovavani" v souvislosti s tim, jestli se vetsi skupina filmovych fanousku bala nebo neala prechodu na digital se udelat neda, vazne uber
Gorecki
0 0
reagovat
Gorecki: Tak on kdo si ho má čím natočit, něbo alespoň umí prohledat web (a ano, postovaný přepočítávaný trailer není jediným videem na síti), pak ano...

Ofenzivnímu tónu stčkova komentu se nevidím... ?)8)
428261
Gorecki: Tak on kdo si ho má čím natočit, něbo alespoň umí prohledat web (a ano, postovaný přepočítávaný trailer není jediným videem na síti), pak ano... Ofenzivnímu tónu stčkova komentu se nevidím... *?)**8)*
0 0
reagovat

stcko

Aby som teda bol konkretnejsi:

1. Vobec neriesim negativne recenzie, ja vobec neriesim Hobbita.
2. nikto tym neargumentuje, bavime sa o efekte, ktory je velmi podobny efektu znamemu ako "soap opera effect" a konkretne Hobbita k nemu prirovnavaju novinari na webe. bavime sa o slovickareni, ci to naozaj vyzera ako nejaka telenovela, alebo o pomenovani, ktore ma k niecomu odkazovat? Samozrejme ze to druhe.
3. ty si to videl?
4. vid bod 2.
5. z hladiska posobenia sa porovnavat samozrejme da. (to neznamena, ze ide o totoznu vec, ale da sa porovnavat)
K 6., 7., 8. som sa vyjadril uz v predchadzajucom komente.
428260
Aby som teda bol konkretnejsi: 1. Vobec neriesim negativne recenzie, ja vobec neriesim Hobbita. 2. nikto tym neargumentuje, bavime sa o efekte, ktory je velmi podobny efektu znamemu ako "soap opera effect" a konkretne Hobbita k nemu prirovnavaju novinari na webe. bavime sa o slovickareni, ci to naozaj vyzera ako nejaka telenovela, alebo o pomenovani, ktore ma k niecomu odkazovat? Samozrejme ze to druhe. 3. ty si to videl? 4. vid bod 2. 5. z hladiska posobenia sa porovnavat samozrejme da. (to neznamena, ze ide o totoznu vec, ale da sa porovnavat) K 6., 7., 8. som sa vyjadril uz v predchadzajucom komente.
stcko
0 0
reagovat

stcko

Nabuduce poprosim bez vyjadreni typu "niekto ma iny nazor tak je to pitomost". Ak to bude spojene len s 3D projekciami, beriem vsetko spat. Ale aj ten imfov clanok naznacuje, ze to tak nie je a v buducnosti asi ani nebude.

A nehadz vsetky zmeny technologii vo filme do jedneho vreca v style "aj pri digitale vsetci remcali ze sa vytrati kuzlo", taku amatersku chybu zovseobecnovania by si clovek co pise o filme mal dovolit len v uplnej nadsazke.
428259
Nabuduce poprosim bez vyjadreni typu "niekto ma iny nazor tak je to pitomost". Ak to bude spojene len s 3D projekciami, beriem vsetko spat. Ale aj ten imfov clanok naznacuje, ze to tak nie je a v buducnosti asi ani nebude. A nehadz vsetky zmeny technologii vo filme do jedneho vreca v style "aj pri digitale vsetci remcali ze sa vytrati kuzlo", taku amatersku chybu zovseobecnovania by si clovek co pise o filme mal dovolit len v uplnej nadsazke.
stcko
0 0
reagovat
:+
428258
*:+*
0 0
reagovat
prijde mi, ze u tematu HFR trochu mrhate casem.
1) komentujete prevazne negativni recenzentsky reakce (ja pritom zatim cetl jen pozitivni....)
2) stavite argument na tom, ze HFR nekdo prirovnava k soap opere, pritom je to jen prirovnani, protoze nic podobnyho neexistuje a laikove nevedi, jak o tom psat. z toho je zjevny, ze
3) nikdo jste to nevidel a nikdo jste pravdepodobne nevideli ani podobny technologie, protoze jinak byste vedeli, ze
4) HFR rozhodne NEVYPADA jako soap opera
5) se neda s prepoctem srovnavat na vubec zadny urovni, uz jen kvuli motion bluru nebo kvuli faktu, ze prepocitavanej pohyb nikdy nepusobi plynule

6) Vsichni zapominate, ze HFR existuje primarne jako naplast na neduhy 3D, odstranuje flicker efekt, na ktery si stezuji divaci pri sledovani 3D a mel by je zbavit bolehlavu, udelat sledovani 3D prijemnejsi
7) HFR bude asociovany prevazne (nebo dokonce pouze) s 3D. Kolik soap oper jste videli ve 3D?

8) Pri nastupu digitalnich kamer se ve velkem tvrdilo, jak je to smrt pro film, ze se vytrati ono kouzlo. Pritom dneska NIKDO nepozna, jestli se ten ktery film tocil na digital nebo na kameru. To same platilo pri prechodu na digitalni projekci, i kdyz v mensim meritku. Argument o vytraceni "filmoveho looku" bych tedy vubec nevytahoval. Neni dan jen snimkovou frekvenci a technologii, ale take hromadou dalsich vlastnosti (karlos tusim nektere nakousl, a to hloubku ostrosti, zrno, expozicni pruznost apod. - vse v soucaasnych technologiich srovnatelne s filmem nebo napodobitelne softwarove).

Nejaky "kouzlo filmu" se zacalo vytracet pred lety. Kdyz zacaly nastupovat digitalni kamery. Kdyz zacaly nastupovat digitalni projekce. Kdyz se objevilo 3D ... a prece ho vsichni stale vnimame.

Osobne HFR uvitam. Na svenky a prudsi pohyby ve scenach uz se ve 24fps nemuzu koukat, boli me z toho hlava. A na rozdil od ostatnich vim, ze to neznamena smrt filmovy magii, nebo nejakou takovou pitomost.
428257
prijde mi, ze u tematu HFR trochu mrhate casem. 1) komentujete prevazne negativni recenzentsky reakce (ja pritom zatim cetl jen pozitivni....) 2) stavite argument na tom, ze HFR nekdo prirovnava k soap opere, pritom je to jen prirovnani, protoze nic podobnyho neexistuje a laikove nevedi, jak o tom psat. z toho je zjevny, ze 3) nikdo jste to nevidel a nikdo jste pravdepodobne nevideli ani podobny technologie, protoze jinak byste vedeli, ze 4) HFR rozhodne NEVYPADA jako soap opera 5) se neda s prepoctem srovnavat na vubec zadny urovni, uz jen kvuli motion bluru nebo kvuli faktu, ze prepocitavanej pohyb nikdy nepusobi plynule 6) Vsichni zapominate, ze HFR existuje primarne jako naplast na neduhy 3D, odstranuje flicker efekt, na ktery si stezuji divaci pri sledovani 3D a mel by je zbavit bolehlavu, udelat sledovani 3D prijemnejsi 7) HFR bude asociovany prevazne (nebo dokonce pouze) s 3D. Kolik soap oper jste videli ve 3D? 8) Pri nastupu digitalnich kamer se ve velkem tvrdilo, jak je to smrt pro film, ze se vytrati ono kouzlo. Pritom dneska NIKDO nepozna, jestli se ten ktery film tocil na digital nebo na kameru. To same platilo pri prechodu na digitalni projekci, i kdyz v mensim meritku. Argument o vytraceni "filmoveho looku" bych tedy vubec nevytahoval. Neni dan jen snimkovou frekvenci a technologii, ale take hromadou dalsich vlastnosti (karlos tusim nektere nakousl, a to hloubku ostrosti, zrno, expozicni pruznost apod. - vse v soucaasnych technologiich srovnatelne s filmem nebo napodobitelne softwarove). Nejaky "kouzlo filmu" se zacalo vytracet pred lety. Kdyz zacaly nastupovat digitalni kamery. Kdyz zacaly nastupovat digitalni projekce. Kdyz se objevilo 3D ... a prece ho vsichni stale vnimame. Osobne HFR uvitam. Na svenky a prudsi pohyby ve scenach uz se ve 24fps nemuzu koukat, boli me z toho hlava. A na rozdil od ostatnich vim, ze to neznamena smrt filmovy magii, nebo nejakou takovou pitomost.
0 0
reagovat
Karel: Souhlas. ;)
428256
Karel: Souhlas. ;)
0 0
reagovat
428255
http://blogy.moviezone.cz/moviezone-filmtech/2008/04/11/cameron-by-na-to-slapnul/
0 0
reagovat
Ale to sa bavime o ultramega drahych blockbusteroch, kde je 3D akoze gimmick. Ja hovorim o trosku vzdialenejsej buducnosti, kde by sa 48fps stalo standardom pri tvorbe filmov ako takych.
Neviem nakolko je to v case digitalnych kamier narocna technologia aby principialne branila sirokemu rozsireniu, keby bol o to zaujem ale urcite mensia ako tocenie v 3D, kde sa musi v tom tretom priestore uvazovat uz pri samotnom toceni. Zjednodusene a s nadsazkou povedane, pri 48fps je to len o prepnuti packy na kamere:)

Narazam tu najma na snahy napr. Camerona zaviest to ako novy STANDARD, nie standard v style "mrkni kolko letnych peciek sa bude premietat aj v 3D". Imf tu svojho casu mal o tom clanok.
428254
Ale to sa bavime o ultramega drahych blockbusteroch, kde je 3D akoze gimmick. Ja hovorim o trosku vzdialenejsej buducnosti, kde by sa 48fps stalo standardom pri tvorbe filmov ako takych. Neviem nakolko je to v case digitalnych kamier narocna technologia aby principialne branila sirokemu rozsireniu, keby bol o to zaujem ale urcite mensia ako tocenie v 3D, kde sa musi v tom tretom priestore uvazovat uz pri samotnom toceni. Zjednodusene a s nadsazkou povedane, pri 48fps je to len o prepnuti packy na kamere:) Narazam tu najma na snahy napr. Camerona zaviest to ako novy STANDARD, nie standard v style "mrkni kolko letnych peciek sa bude premietat aj v 3D". Imf tu svojho casu mal o tom clanok.
0 0
reagovat
Já mám taky pocit, že co se týče blockbusterů, je 3D standard a 2D filmy jsou spíš výraznejma režisérama vydupaný výjimky :)

(Hmm... article subject found :)
428253
Já mám taky pocit, že co se týče blockbusterů, je 3D standard a 2D filmy jsou spíš výraznejma režisérama vydupaný výjimky :) (Hmm... article subject found :)
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se