Here we go again. V pravém rohu znovu stojí odpůrci digitálu, v levém naopak ti, kteří Mannovi bezmezně věří a ani zrnité záběry na klobouky a kabátce jim vůbec ale vůbec nevadí. Nový trailer je jako gong do druhého kola – nad staronovým materiálem se můžou budoucí diváci zase mlátit hlava nehlava, aby stejně nakonec v létě rozbili prasátko, usmáli se na slečnu pokladní a zkusili to s touhle verzí retro gangsterky i přímo v kině. Můžete totiž stokrát ohrnovat nos nad kulisovostí nebo televizním lookem, ale těm jménům stejně neodoláte. Britská verze traileru má k tomu o chlup větší náboj než ta americká. Klid je jen během atmosférického úvodu, jenž po hříchu víc evokuje Trierovo polodivadelní Dogville než skutečné momentky z třicátých let... ale neopakujme se. Veřejní nepřátelé prostě vypadají tak, jak vypadají, v nové ukázce jsou jen údernější a snad i dějově poutavější, protože Mann odtajňuje víc z osobní linie mezi Dillingerem a jeho životní láskou. A policejní kápo Christian Bale na ni dohlíží s čím dál tím větším zájmem. Přilepte k tomu mocné hudební motivy z 25. hodiny a máte trailer, který láká a láká. A lákat nepřestane, i kdyby se vám z „mafiánů na digitál“ mělo dělat regulérně blivno.
Veřejní nepřátelé: International Trailer
14:54 | 09.04.2009 |
Veřejní nepřátelé: Trailer
20:33 | 04.03.2009 |
Michael Mann konečně zpátky a s projektem, který už od synopse smrdí filmem roku. Kriminální kronika zaostřená na kariéru Johna Dillingera se představuje hned s plnohodnotným trailerem. Sytých sto padesát sekund navnadí už prvním „depalmovským“ záběrem na schodech – Public Enemies se v něm hned hlásí k letité tradici gangsterského filmu a k snímkům bohatě producentsky zajištěným. Perfektní výprava a kostýmy jsou samozřejmostí, kdo někdy pařil Mafii, ten si bude pomlaskát u každého detailu na dlouhé kabáty, klobouky a „tomíky“ s kulatými zásobníky. Depp má spoustu prostoru a i díky tomu je ukázka hlavně jeho show - Bale se jen usmívá a Marion Cotillard koupe. Což by nebyla zas tak zásadní informace, pokud by se podařilo udržet náboj ze začátku (našláplá basová linka) a z konce (vděčný song) traileru. Prostřední část je ale velmi vlažná a umožňuje tak špekulantům rozjímat nad užitečností digitální kamery. Chápu, že půlka diváků tyhle detaily neřeší, chápu, že další čtvrtina „digitál“ ráda a že pro ně můžu být za konzervativce, co chce pořád jeden a ten samý retro feeling. Ale i tak se přiznám… i když mě za to bude leckdo pranýřovat… i když mě budou vláčet kanálama… některé momenty, i z tak vypucované podívané, mi na digitálu prostě evokují Četnické humoresky. A je to venku. Omlouvám se můj pane, veliký Michaele Manne.
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Přihlášení
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry