imf
Tady se někdo s trailerovou kampaní vyloženě mazlí. Upoutávka zaměřená na postavy, s plíživější hudbou a zvukovými efekty namíchanými na střih? To je přesně to škrábání na zádech, při kterém se člověk protahuje jako lenivý Garfield a doufá, že to nikdy nepřestane. Hardyho Max je z podobného těsta jako Riddick - vlastně věříme, že by si ti dva v baru měli o čem povídat. Oba totiž musí existovat ve světě, kam chceme nahlédnout alespoň klíčovou dírkou, ale bojíme se, že nám při tom někdo vypíchne oko. Zvědavost je ale stejně silnější, takže WATCH, EAT, REPEAT! Mimochodem jestli George Miller bere nějaké prášky pro starší a pokročilé, které hradí pojišťovna, preventivně bych si je nakoupil do zásoby. Jeden nikdy neví, kdy budou potřeba. I kdyby byla kampaň jen klamáním těla a film byl šňůrou vyprázdněného vizuálního porna á la Sin City, zbudou nám tyhle emoce a extrémní natěšení. Díky za něj!