V KOSTCE
Lasse Hallström se pokouší o další vztahovku, tentokrát vylepšenou o silné vedlejší motivy a zasazenou do moderní, válkou proti terorismu zasažené doby. Ani staromilské dopisové pomrkávání a příjemný soundtrack ale nezachrání emoce negenerující eskapády ústředního páru, který by na tom bez Channinga Tatuma a s vyváženějším scénářem možná byl omnoho lépe. Takhle z toho je pouze natahované drama, jehož vyvrcholení je vám celou dobu ukradené, a za pár dní si na něj ani nevzpomenete. Maximálně si budete říkat, jaká je škoda, že se celá tahle adaptace nepřepsala na příběh o problematickém soužití otce se synem, do kterého se sem tam přimotá jedna hezká blondýnka.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Hladivé filmy Lasseho Hallströma to mají těžké. Stačí vidět tři a na další už nemáte chuť. Možná proto se tomhle Švédovi v poslední době nedaří lákat lidi do kina a on jen vzpomíná na časy Čokolády a Co žere Gilberta Grapea. Žít po svém nebo Skandál už byly víceméně průšvihy. V Dear John se Hallström rozhodl dát šanci mladším hercům a vybral si docela dobře. Channing Tatum se v létě objeví v G. I. Joe a Amanda Seyfried si udělala jméno díky filmovému muzikálu Mamma Mia! Hallström se rozhodl zadaptovat román spisovatel Nicholase Sparkse, jehož hlavním hrdinou je voják, který se dostal na nějakou chvilku domů a čeká, kdy ho strýček Sam zase povolá do služby. Během volna se však seznámí s mladou konzervativní studentkou a přeskočí jiskra. Budoucnost páru je však hodně nejistá. Hallström už mnohokrát dokázal, že emocionální romance umí, takže musíme doufat, že Dear John bude i přes okoukaný příběh něčím víc než jen klasickým šablonovitým příběhem o tom, jak se dva potkali a zamilovali.