V KOSTCE
Hancock je superhrdina, kterého v comicsovém svatostánku nenajdete. Narodil se v Hollywoodu, je věčně namol a když mu řeknete, že je hovado, odhodí vás do stratosféry. Will Smith poprvé létá jako pták nebo letadlo, ale na Supermana radši zapomeňte. V režii Petera Berga se bohužel nezávazné laškování mění ve scenáristickou noční můru ve chvíli, kdy dojdou vtipy a nápady. Why So Serious? Ta šestka v hodnocení je ve skutečnosti devítka, která si po skvělém rozjezdu postavila hlavu. Škoda.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Will Smith je hvězda, jaká v Hollywoodu už dlouho nebyla. Až na výjimky točí velmi dobré filmy, za které ho kritici chválí a diváci milují. Zvládne životopis boxera a podle všeho i post apokalyptické scifi. A teď se chystá na comicsového hrdinu. A ne tak ledajakého. Hancock je chlap ve středních letech, který se živí tím, že likviduje superpadouchy a zachraňuje kočky uvízlé na stromě. Jeho poslední akce se ale příliš nepovedla a v očích veřejnosti je teď spíš nebezpečným magorem než zbožňovaným hrdinou. Aby to Hancock napravil, rozhodne se najmout si profíka přes public relations. Borce, který by dokázal dostat Sadáma Husajna na místo moderátora Kouzelné školky. Všechno se ale komplikuje v okamžiku, kdy Hancock zjistí, že člověk, který by ho měl dostat zpět na výslunní popularity, má manželku, co vypadá jako Charlize Theron. Tenhle milostný trojúhelník evidentně nebude úplně normální. A když to celé kočíruje Peter Berg, můžeme si vsadit na to, že vzduchem nebudou létat jen Smithovské hlášky a herecká chemie, ale především autobusy a kusy domů. Konec konců, Hancock je pořád ještě superhrdina. Samotný nápad sice tak trochu připomíná nedávný propadák Moje superbejvalka, ale Will Smith blbé filmy zkrátka netočí a Peter Berg už snad nikomu nemusí dokazovat, že už není jen „tím doktorem z Nemocnice Chicago Hope.“ Asi by bylo zbytečné zdůrazňovat, že v redakci se na tuhle akčně romantickou divočinu těšíme víc než na Vánoce.