Plakát k filmu Bratrstvo kamenů

Bratrstvo kamenů /2006

Režie: Guillame Nicloux

Hrají: Monica Bellucci, Moritz Bliebtreu, Catherine Deneuve, Sami Bouajila

Na DVD od: 5.5.2008

Informace o filmu Bratrstvo kamenů

Pokud nějaká národní kinematografie dokáže držet krok s Hollywoodem, je to bezpochyby ta francouzská. Luc Besson, ať už si o filmech, které zaštítil svým jménem, myslíte cokoliv, udělal kus práce (a objevil Jasona Stathama). U nás se točí filmy o lidech, kteří sedí a mluví, ale ve Francii se bez okolků kopou do hlavy, ničí auta a střílejí obouruč. A další výplod francouzské provenience je na cestě. Tentokrát však půjde o mysteriózní thriller. Příběh se točí okolo mladé vědkyně jménem Diane, která během plnění modrého života adoptovala malého thajského chlapce (netvrďte mi, že někdo jako Monica Bellucci si nemůže pořídit dítě standardním způsobem). Jejich idylu ale tvrdě naruší autonehoda, během které malý chlapec upadne do komatu. Když už se zdá, že všechny možnosti moderní medicíny jsou vyčerpané, objeví se tajemný německý doktor, který tvrdí, že chlapce dokáže vyléčit, i když metodami, které nejsou úplně obvyklé. Diane se tedy musí vydat do Mongolska a odkrýt chlapcův původ a s ním snad i podivné tajemství, které by ho mohlo zachránit. Francouzi do Le Concile de Pierre evidentně vkládají hodně nadějí, protože při pohledu na obsazení jsou ambice na celosvětovou distribuci zřejmé. Bohužel jedno jméno může i v těch největších optimistech probudit třesavku. Jean-Christophe Grangé je spisovatel a scénárista podepsaný například pod oběma díly Purpurových řek nebo pod Fantomem Paříže, ale ani jeden z jeho filmů nikdy nepřekročil hranici průměru a častokrát skončil i hluboko pod ní. Snad to tentokrát dopadne lépe. Už jenom kvůli novému sestřihu Monicy Bellucci.

Recenze filmu Bratrstvo kamenů

Trailery a klipy filmu Bratrstvo kamenů

Zatím nevyšel žádný klip.