
LukasMa
| 11:42 | 04.05.2011 |

Autor: Harry Gregson-Williams
Stopáž: 45:22
„Apendix“ filmové série je po hudební stránce patrně nejslabším dílem. Harry Gregson-Williams se výrazně odklonil od zavedeného stylu, který charakterizuje motivická a orchestrální okázalost, vsadil především na elektronický základ, avšak s minimem zajímavých melodií. Hned v úvodní skladbě (Logan Through Time) nelze přehlédnout ozvuky Království nebeského (dominantní perkuse a specifická práce se sbory), zbytek alba však nepřináší nic zapamatování hodného. Hudební doprovod je sice náležitě dramatický, věrně kopíruje dějové zvraty, byť i drobné změny v obraze, přesto se nelze ubránit dojmu jisté rutiny a nudy, která vystupuje do popředí takřka s každou skladbou či hudební frázi. Autor obratně střídá ryze orchestrální pasáže s elektronickými (Wade Goes To Work), proti nánosu mnohokrát slyšeného klišé však soundtrack ubránit nedokáže. Harry Gregson-Williams je zručný a v mnoha ohledech zajímavý skladatel, avšak častěji než je vhodné vsází na osvědčené postupy, jejichž výsledkem je ryzí mechaničnost a ztráta originality. Soundtrack k Wolverinovi je toho pravým příkladem.