LukasMa
Soundtrack
11:42 | 04.05.2011 |
Autor: Harry Gregson-Williams
Stopáž: 45:22
„Apendix“ filmové série je po hudební stránce patrně nejslabším dílem. Harry Gregson-Williams se výrazně odklonil od zavedeného stylu, který charakterizuje motivická a orchestrální okázalost, vsadil především na elektronický základ, avšak s minimem zajímavých melodií. Hned v úvodní skladbě (Logan Through Time) nelze přehlédnout ozvuky Království nebeského (dominantní perkuse a specifická práce se sbory), zbytek alba však nepřináší nic zapamatování hodného. Hudební doprovod je sice náležitě dramatický, věrně kopíruje dějové zvraty, byť i drobné změny v obraze, přesto se nelze ubránit dojmu jisté rutiny a nudy, která vystupuje do popředí takřka s každou skladbou či hudební frázi. Autor obratně střídá ryze orchestrální pasáže s elektronickými (Wade Goes To Work), proti nánosu mnohokrát slyšeného klišé však soundtrack ubránit nedokáže. Harry Gregson-Williams je zručný a v mnoha ohledech zajímavý skladatel, avšak častěji než je vhodné vsází na osvědčené postupy, jejichž výsledkem je ryzí mechaničnost a ztráta originality. Soundtrack k Wolverinovi je toho pravým příkladem.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry