O FILMU
Svět zná mnoho rovnic. Film Roberta Luketice = nuda. Únik Thierry Henryho = gól. Charlize Theron špulící pusu = erekce. Woody Allen a jeden kalendářní rok = nový film. Poslední vztah slyšíme v posledních měsících z každého druhého rohu. Mistr dialogového humoru a nejrychleji myslící důchodce na severní polokouli těžko shání finanční podporu pro svoje nové projekty. V Americe mu comicsy, horory a nepovedené parodie dávno ukradly všechen komerční vítr z plachet, proto musel newyorský neurotik prchnout do Evropy. Tam mu rozumějí tradičně lépe, právě tam si rádi polechtají svá mecenášská já odklepnutím peněz pro pana Allena. Smutným průvodním jevem je obtížné dobývání amerického trhu. Allenovy kusy si tak často poleží nějaký ten pátek v šuplíku, jak to ostatně potkalo už déle hotovou komedii Scoop (neboli Sólokapr), která musela ustoupit juchání okolo Match Pointu. I v ní se předvede v celé své oduševnělé kráse blonďatá bohyně Scarlett, i v ní se ocitáme v Londýně ve společnosti místní aristokracie.A i v ní půjde o život. Mimo jiné i Scarlett samotné, která si jako nadšená studentka žurnalistiky vyšlápne na distingovaného aristokrata (Hugh Jackman), aby zjistila, jestli náhodou není pověstným „tarokovým vrahem“, který řádí v anglické metropoli.