V KOSTCE
Příběh ženy, které beze stopy zmizí syn ve starém sirotčinci, je čistočistou duchařinou. Režisér dobře věděl, jak smíchat žánrové ingredience tak, aby mu ve výsledku vyšla opravdová chuťovka. Bohužel chuťovka, která postrádá jakýkoliv originální prvek. Ale i tak chutná velmi dobře.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Máme rádi Guillerma del Tora. Protože je to šikula, který dokáže poutavě natočit hororové béčko, udělat asi nejvěrnější comicsovou adaptaci a nebo si užít Oscary se svou pohádkou, u které by většina dětí celou stopáž probrečela a ty nejmenší se pomočily. Je to zkrátka frajer. Kdo ale jeho tvorbu sleduje, ten ví, že nepracuje jen v Hollywoodu a že stejně dobře jako s lovcem upírů Bladem si rozumí s odlehlými domy, se kterými není něco v pořádku. V hororu The Orphanage, který del Toro produkuje, se hlavní hrdinka bude potýkat přesně s takovým domem. Laura se po letech vrací na místo, kde byla vychována a rozhodne se, že ze starého domu udělá sirotčinec. Brzy však zjišťuje, že s celým starým stavením není něco v pořádku a že její malý syn Simón tu občas vídá lidi, které nikdo jiný nevidí. Temné tajemství domu brzy vypluje na povrch. Děsivé příběhy o starých domech asi nikdy nebudou studnicí originality, ale v tomhle případě to nevadí. Del Toro si určitě z pozice producenta pohlídá, aby The Orphanage nebyl jen dalším hloupým béčkem a protože ve svém starším filmu Devil ukázal, že duchařské téma mu sedí, můžeme se nejspíš těšit na hodně napínavou a zároveň nikoliv lacinou podívanou.