V KOSTCE
Sorrentina tu objektivně nerozsoudím, ani se o něco takového nepokusím. Natočil opět nejvýraznější „mainstreamový art“ sezóny, což stačí čtenářům deníku Právo, ale méně spokojení než minule jsou téměř všichni, kdo vnímají kontext, ať ho doposud rádi měli, nebo ne. Pokud bych měl jako recenzent nabídnout nějaké východisko, odečtěte si od svého hodnocení Velké nádhery dva body...
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Paolo Sorrentino se díky filmům Božský, Velká nádhera a Tady to musí být představil i divákům mimo Itálii a slavil obří úspěch. Teď musí nabídky hereckých hvězd, které stojí o spolupráci s ním třídit vidlemi. V jeho novince La Giovinezza se sešla hodně zajímavá parta. Hlavními hrdiny budou dva staří kamarádi, dirigent Fred, který už udělal za svou hudební dráhou tlustou čáru, a režisér Mick, jenž se pokouší dokončit svůj poslední scénář. Na dovolené v Alpách mají dost času přemýšlet o tom, co v životě prožili a co by ještě chtěli zažít. I když oba moc dobře ví, že jim už moc času nezbývá.