V KOSTCE
Lída Baarová je smutná ukázka toho, co dokáže Filip Renč udělat s 80 miliony korun. Místo vypjatého retro dramatu totiž v kinech najdete podtaktovanou skoro-frašku, z níž neustále cítíte potenciál na vynikající film. Pro tenhle výsledek by se ale muselo pracovat se scénářem evropské úrovně, vizuálem alespoň celovečerní úrovně a tvůrci by si museli ujasnit, jak chtějí Baarovou vlastně vykreslit. Chápu, že to s touhle dámou není zrovna jednoduché a že prostředků vážně nebylo moc. Tohle je ale těžce nedostatečný výsledek i na domácí poměry!
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
O režiséru Filipu Renčovi se před pár lety mluvilo jako o jednom z mála českých filmařů, který by mohl co se vizuálu týče držet krok s Hollywoodem. V poslední době ale své dřívější pověsti dělá spíš ostudu. Román pro ženy byl vlastně neškodný a i celkem povedený, ale pokus o akční film Na vlastní nebezpečí dopadl vyloženě směšně a o Sanitce 2 se taky mluvilo víc jako o projektu s několika hodně podivně pojatými scénami než jako o zajímavém seriálu. Hodina pokušení je film, který se Renč snaží zrealizovat už hodně dlouho, mělo by jít o příběh Lídy Baarové, která byla nejen velkou československou hereckou hvězdou, ale stala se i údajně milenkou Josefa Goebbelse. Casting je mezinárodní a snaha prodat film do zahraničí je evidentní, ale vzhledem k informacím o tom, jak se Hodina pokušení dostávala k penězům z grantů a uniklému infu o scénáři s žádným velkým nadšením projekt nevyhlížíme.