Vzpomínáte si ještě na začátek kampaně okolo Fincherova filmu o Facebooku? Není to tak dávno, takže koncept určitě ještě máte v hlavě: Útržky z dialogů byly vyrvány z kontextu filmu a napasovány na „statické“ pozadí. Nejdřív na fotku filmového Marka Zuckerberga, pak byly přilepeny na facebookovské statusy. Pamětníci už tehdy poznamenali, že si na něco podobného vzpomínají od prvních zmínek o Hře. A mají pravdu, protože Finchera evidentně tenhle způsob „prvního záseku do mozkovny“ hodně fascinuje. Ani v rozmezí čtrnácti let jej nepřehodnotil jako slepou uličku. Koneckonců, u Hry tenhle přístup funguje trochu líp než u Social Network, alespoň po mém soudu. Atmosféra je tísnivá a obraz loutky zmítané na provázkách poměrně nepříjemně škrábe na šíji. Michael Douglas je bezmocným aktérem hry, do které asi ani nechtěl vstoupit, přičemž jeho nesvéprávnost dokáže jeden symbol dřevěného panáčka jasně vystihnout. Body se tedy přičítají nejen za originalitu – i když právě kvůli ní si budete tenhle teaser asi docela dlouho pamatovat.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry