V KOSTCE
Bazil přišel v dětství o otce, kterého zabila mina. Jeho život v dospělosti rozvrátí zbloudilá kulka. Na okraj společnosti vyhnaný mrzáček se rozhodne zúčtovat se zlotřilými kapitalisty,výrobci smrtících zbraní. Jeunet pro mnohé představuje ztělesnění francouzské šaramantnosti a laskavosti. Při pohledu na Galimatyáš je mi těchto jeho obětí opravdu líto, protože zde mistr připomíná spíše vemlouvavého obchodníka s prošlým pouťovým žužu.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Jean-Pierre Jeunet je jedním z vizuálně nejzajímavějších současných režisérů, avšak jeho jméno si většina běžných návštěvníků kin nevybaví. Když se ale řekne Amélie z Montmartru, hned je jasno. Slavný a originální romantický film si ve své době získal skoro každého a i dnes má rozhodně co nabídnout. Příliš dlouhé zásnuby byly také slušné, ale Jeunet úspěch svého předchozího filmu bohužel zopakovat nedokázal. O jeho novince s názvem Micmacs à tire-larigot se toho zatím bohužel moc neví, avšak jisté je, že příběh se bude odehrávat mezi obchodníky se zbraněmi a nebude se brát úplně vážně. Satira na podobné téma se čas od času objeví a například nedávný Cageův Obchodník se smrtí patří mezi hodně zajímavé kousky. Diváci se však do kina na podobné filmy příliš nehrnou. Jeunet zůstává věrný svým hercům, avšak šance, že se bude opakovat úspěch Amélie z Montmartru, je nejspíš bohužel malá.