V KOSTCE
Čtvrtý Candyman přináší modernizovanou verzi ikonického zabijáka vyzbrojeného hákem namísto pravé ruky. Víc než explicitními scénami hrubého násilí chce ovšem vyděsit svým myšlenkovým přesahem. Režisérka Nia DaCosta se soustředila na poselství o utrpení černošského obyvatelstva v USA, z něhož povstal Candyman coby zhmotněné trauma afroamerické menšiny. Jako téma hororu to není špatné, výsledek je ovšem mírně rozpačitý, neboť stojí rozkročen mezi příliš rozevlátou společenskou kritikou a krvavou řezničinou, na níž jsme u Candymana přeci jenom zvyklejší.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Hororová série Candyman slavila v devadesátých letech celkem úspěch. Točila se okolo legendy o vrahovi s hákem místo ruky, jehož jméno stačí pětkrát vyslovit před zrcadlem a on se objeví a člověka zmasakruje. A minimálně poprvé to bylo o něco zajímavější a ambicióznější než řádění dejme tomu Jasona Voorheese. Novou verzi posílá do světa Jordan Peele, tvůrce hororových hitů Uteč a My, který se rozhodl ramake/sequel produkovat. A je hodně fajn, že u toho bude i Tony Todd, který si Candymana zahrál i v původních filmech.