V KOSTCE
Sacha Baron Cohen se vrací s posledním celovečerním tyjátrem, vycházejícím z jeho televizní show. Tentokrát pobuřuje Ameriku homosexuální rakouský reportér Bruno, bez sebemenších zábran bažící po slávě. Téma je to o něco slabší než v Boratovi, a jednotlivé scény nejsou zdaleka tak vtipné. Ale přesto, že film nezpůsobí v komediálních vodách žádné zásadnější vlny, jde stále o poměrně koukatelnou hrubozrnnou komedii.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Když Sasha Baron Cohen před dvěma lety vyrukoval na americká kina s kazašským reportérem Boratem, snad ani největší optimista nečekal takový úspěch. Kontroverzní film, ve kterém si alter ego britského komika řádně podalo americký způsob života, kulturu, tradice, zakořeněný rasismus a xenofobii se stal obrovitým hitem. A rozhodně po právu. Borat byl zkrátka film, který se objevuje jednou za pár let. Originálně natočený, chytře napsaný a smrtelně zábavný. A Brüno by chtěl být také takový. Brüno je rakouský model, který se evidentně řadí ke čtyřprocentní menšině, chodí většinou v růžovém upnutém tričku a směje se jako sedmiletá holka. Je tedy poměrně logické, že v jeho přítomnosti se zástupci nejen módního průmyslu, ale i církví a politické scény necítí zrovna ve své kůži (ono když se moderátor ptá svého hosta – kněze – na to, jestli je hřích orálně uspokojovat jiného muže, tak se není čemu divit). Režisér Dan Mazer s Cohenem pracoval už několikrát, takže vzájemné tvůrčí porozumění tu asi bude. Otázka je, jestli rakouský homosexuální model bude stejně zajímavou postavou jako dacan z Kazachstánu a jestli má Cohen připraveno dost nových vtipů, aby nás v kinech nečekala jen opakovačka z minula.