O FILMU
Každý, kdo kdy někdy přičichnul k životu na vysokoškolské koleji, určitě uzná, že je to hodně osobité místo. Nacpat do shluku několika budov stovky studentů, z nichž většina si na vysokou školu přišla spíš pořádně vyzkoušet všechny myslitelné druhy alkoholu než se věnovat studiu, byl dost zvrhlý nápad. Na kolejích se zkrátka většinou slaví, paří a až potom teprve učí. Je to tam jednoduše skoro jako v blázinci. A hrdinové hororu Asylum zjistí, že u nich to platí doslova. Jedna z mladých studentek totiž zjistí, že její přechodné bydliště v minulosti bývalo velkým skladištěm těch nejšílenějších magorů a že se tu stalo pár hodně ošklivých věcí. To, co mohlo být původně zdrojem několika fajn strašidelných historek, se ale brzy změní v noční můru a všem studentům brzy dochází, že nastěhovat se do téhle budovy byl hodně špatný nápad. Příběh Asylum zní jako to největší béčko, které by se normálně do kin nedostalo ani omylem. Herecké obsazení je neznámé (i když o Sarah Roemer se po Disturbii už ví) a na první pohled tu není nic, co by opravňovalo Asylum k tomu, aby mohlo spatřit světlo kinosálu. Na druhý pohled také ne. Až na ten třetí. Režisér David R. Ellis má za sebou překvapivě zábavnou dvojku Nezvratného osudu a méně překvapivě mizerné Hady v letadle. Asylum rozhodne, jestli je to režisér s nadhledem a zaslouží si druhou šanci, nebo jestli definitivně zapustí kořeny mezi DVD s Dolphem Lundgrenem. Já bych si vsadil na to druhé.