Identický přístup dovedený o jednu úroveň výš. Málem k dokonalosti! Představovačka se zkrátila na minimum a to, co teaseru přineslo příznivé reakce, traileroví fachmani vymáčkli až do poslední kapičky. Liam Neeson uchopí telefon, hned zkraje vás přimrazí tím, že „schválí“ únos své dcery, a pak jen povídá a povídá. Tak jako stupňuje své výhružky, promítá se před očima pár ukázek z jeho bojového arzenálu: Výbuchy, full-contact souboje, trocha střelby, akrobacie na dálničním mostu a nasupený výraz fotříka, který nechce chodit na hřbitov své dcery - dost důvodů k tomu, aby si člověk tohle víceméně známé kolečko dopřál ještě jednou. Mezinárodní upoutávka ale přidává na hudební složce. Přechod od elegantního klavíru až do hutných kytarových ploch (které evokují britské Muse) zařizuje parádní gradaci, která dovede i natřikrát vykouzlit tu proklatou husí kůži, podle níž rozpoznáte pětihvězdičkový trailer od čtyřhvězdičkového. Trailery jsou navýsost tělesnou záležitostí, oceňuji, že tenhle si s mými nervovými zakončeními pohrál nejlíp ze všech, co se nám tu od nového roku sešly.
