No co, fiktivní Mlok se podle Čapka taky dostal až před Národní divadlo v Praze, tak proč by žralok lidožrout podle Gense nemohl po Seině doplavat až do Paříže. Právě metropolitním ukotvením zaujme Under Paris asi nejvíc a každý si okamžitě vzpomene na plánované zahájení letních olympijských her v Paříži. To se s největší pravděpodobností odehraje právě na Seině a něco mi říká, že organizátoři počítají snad s každou eventualitou, jenom ne se sladkovodní parybou, která by požírala zoufalé triatlonisty. Céčková bída nás podle prvních záběrů snad nečeká a nepíšu to jenom kvůli režii talentovaného Xaviera Gense (doporučuji od něj především klaustrofobický The Divide). Streamovací love prosvítají na každém panoramatu, kvituji zásahové jednotky na rychlých člunech a konečně digitální žraloci na prvních záběrech naštěstí nevypadají jako pixely z dílny Asylum. Garanci, že Netflix na začátku června nakonec nevyvrhne další hnůj, vám na základě prvního traileru nedám, ale už teď tuším, že si francouzský výplach pustí i mongolští pastevci sobů s připojením k internetu.