Dlouho mi trvalo, než jsem pro vás vybral ten správný teaser - ten prvý nenabízel žádné záběry, ale jen doprovodné titulky, které jednou větou shrnuly celý příběh. Ten druhý, o poznání náročnější, už nějaký ten záběr předvede. Jak se za chvíli přesvědčíte, vyhrál ale jen o fous. Zase se v něm totiž neděje skoro nic. Pro nás, kterým bylo tajemství projektu Blair Witch odhaleno, už prostě ani jedna z ukázek nemá tu správnou štávu. Žádné mražení v zádech se nekoná, touha dostat se tomu na kloub se vytratila ze scény jak poslední Superstar. Na druhou stranu - už kvůli ukázkám na Cloverfield - je pochopitelné, jak silně musely tyhle spoty působit ve své době - zvlášť, pokud je doprovázela fáma hovořící o autenticitě. Něco takového dokáže člověku pěkně zamotat hlavu a pokud do toho přidáte pár zoufalých volání o pomoc, máte vyhráno. Dneska by tenhle teaser dostal za jedna a šel by se klouzat. Z druhého pohledu je to ale geniální reklamní kampaň, která nemá obdoby. A teď babo raď! Nebo mě radši sežer! V době trailerů, u kterých mívá polovina sálů zástavu srdce, sbory pějí, jak kdyby šlo o poslední vteřiny života, a střih střídá záběry rychleji, než se Arnie zbavuje nábojnic, už na podobné ploužáky asi není místo.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry