Po více než solidním thrilleru Identita si James Mangold nabrousil klapku na ambiciózní drama podle klasické životopisné šablony. Trailer nás překvapivě neláká hned na koncertní mola, ale mezi působivě nasnímané „lány“ mříží, kde problematická hvězda Johnnyho Cashe začala pozvolna žhnout. Zbytek už známe (nebo si můžeme velmi snadno domyslet) a jeho filmový ekvivalent na první pohled přiřadíme k Rayovi, s nímž se Phoenixův Cash propojuje stejně věrohodnou výpravou, hmatatelným nádechem let dávno minulých a hereckou hvězdou, která se snaží tvářit jako písničkář ze zámořské síně slávy. Akorát Phoenix vidí, a i proto zůstává mnohem víc svůj (a na Oscara může zapomenout). Zato Reese Witherspoon se nám změnila neskutečně, když z blond kadeří přeřadila na fádní hnědou. Škoda. Ale nejsme tu v roli módní policie, a tak radši budu šetřit znaky na lehkou pochvalu pro Mangolda, jenž se sice obsahově babrá ve stále stejných tématech, ale na první pohled vůbec zlým způsobem. Jen kdyby měl Johnny Cash tak energické písničky jako Ray Charles - s country cajdákem v reprobednách nedokáže tenhle trailer vygradovat způsobem, jenž by si vyprosil čtyři hvězdičky.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry