Vlkodlak podruhé a řekněme že moderněji. Razantní proměna trailerového stylu naznačuje, že se tu někdo hodně zaobíral tím, proč se 300 podařilo tolik prorazit a stát se celosvětovým fenoménem na poli audiovizuální prezentace. Johnstonova variace na klasické vlkodlačí téma se opírá o velmi nosné hudební plochy, atmosférou i instrumentací nápadně připomínající ta nejefektivnější hudební aranžmá posledních měsíců, ba dokonce let (300, Max Payne, Terminátor 4). Střihači se téhle koncepci pokouší vyhovět, takže stylově utopí ve stínu Anthonyho Hopkinse, sekají děj, a pak zkouší smíchat dynamickou koláž tahající za vlasy. Někdo může hýkat nadšením… já si dovolím tvrdit, že to tak úplně nefunguje a že to hraní na „cool efekt“ se kvůli prezentované látce míjí účinkem. Máme tu totiž podivnou popcornově-ambiciózní bramboračku, s popcornem bez popcornu a s touhou odkazovat, skládat poctu a ctít klasiky bez snadno identifikovatelné režijní virtuozity. Navíc jen v devadesáti sekundách, což je přesně ten prostor, na kterém může tahle rychlovka fungovat, aniž by začala být směšná. Nic proti snaze prodat film v co nejchytlavějším balení – ale tady to zkrátka úplně neklape. Nenechme se opít rohlíkem.
High kvalita s českými titulky.