Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k filmu Veřejní nepřátelé

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Cival: Já to sice viděl jen jednou... ale právě u toho Apocalypta mi to ani moc nevadilo. Miami Vice, to je jiná, a pokud bude Public Enemies vypadat podobně... :-
408617
Cival: Já to sice viděl jen jednou... ale právě u toho Apocalypta mi to ani moc nevadilo. Miami Vice, to je jiná, a pokud bude Public Enemies vypadat podobně... *:-*
0 0
reagovat
The Joker: Zrovna u Apocalypta byly ty prechody taky rusivy...
408616
The Joker: Zrovna u Apocalypta byly ty prechody taky rusivy...
0 0
reagovat
Vzpomínám na jednu noční scénu v Miami Vice, myslím, že stáli někde na parkovišti (těsně před skladbou Auto Rock) - to už na mě byla fakt moc, to zrno bylo neuvěřitelně rušivý...
408615
Vzpomínám na jednu noční scénu v Miami Vice, myslím, že stáli někde na parkovišti (těsně před skladbou Auto Rock) - to už na mě byla fakt moc, to zrno bylo neuvěřitelně rušivý...
0 0
reagovat

The Joker

Jo, i když myslím že hlavní je že tyhle filmy se odehrávají převážně ve dne při normálním světle, takže s vysokou citlivostí (=vysokým zrnem) si filmaři nemuseli dělat starosti...
408614
Jo, i když myslím že hlavní je že tyhle filmy se odehrávají převážně ve dne při normálním světle, takže s vysokou citlivostí (=vysokým zrnem) si filmaři nemuseli dělat starosti...
The Joker
0 0
reagovat

rcorp

Ano i ne, hloubka ostrosti záleží na velikosti snímacího čipu, resp. od něj se odvíjející velikosti optiky - kamera Red One má velikost normálního 35mm filmu, tudíž stejnou hloubku ostrosti jako analog, ale starší Mannovy filmy byly točené na jiné kamery s menšími čipy (afaik...)
408613
Ano i ne, hloubka ostrosti záleží na velikosti snímacího čipu, resp. od něj se odvíjející velikosti optiky - kamera Red One má velikost normálního 35mm filmu, tudíž stejnou hloubku ostrosti jako analog, ale starší Mannovy filmy byly točené na jiné kamery s menšími čipy (afaik...)
rcorp
0 0
reagovat
HAL: A nebo třeba Superman Returns či Apoalypto vypadají taky dobře... ale tam použili ten Genesis, pokud se nepletu.
408612
HAL: A nebo třeba Superman Returns či Apoalypto vypadají taky dobře... ale tam použili ten Genesis, pokud se nepletu.
0 0
reagovat

HAL

Jo Zodiac je dobry priklad. Tam jsem se to tom, ze to je digital dozvedel az po shlednuti a docela mne to prekvapilo. Pokud takhle Public Enemies budou vypadat tak proc ne.
408611
Jo Zodiac je dobry priklad. Tam jsem se to tom, ze to je digital dozvedel az po shlednuti a docela mne to prekvapilo. Pokud takhle Public Enemies budou vypadat tak proc ne.
HAL
0 0
reagovat

okkac

Tak třeba Fincherův Zodiac točený na digitál vypadá velice dobře. Hlavně u Miami Vice mě zrno docela rušilo, ale není to nic hrozného a i přes porodní bolesti jsem schopný dát digitálu palec nahoru. Záleží jen na tom jakým stylem Public Enemies Mann natočí... já všechny jeho filmy žeru, takže se těším velmi :)
408610
Tak třeba Fincherův Zodiac točený na digitál vypadá velice dobře. Hlavně u Miami Vice mě zrno docela rušilo, ale není to nic hrozného a i přes porodní bolesti jsem schopný dát digitálu palec nahoru. Záleží jen na tom jakým stylem Public Enemies Mann natočí... já všechny jeho filmy žeru, takže se těším velmi :)
okkac
0 0
reagovat
Hloubka ostrosti nemá nic společného s tím, jestli se točí na film nebo digitál.
408609
Hloubka ostrosti nemá nic společného s tím, jestli se točí na film nebo digitál.
0 0
reagovat
A nejaky teda film natoceny na digital, ne pred platnem, ale s temer analogovym obrazem existuje?
408608
A nejaky teda film natoceny na digital, ne pred platnem, ale s temer analogovym obrazem existuje?
0 0
reagovat

okkac

Star Wars II a III vypadají jinak, protože se točily kompletně před zelenym plátnem. To si pak s tou hloubkou ostrosti můžeš taky pěkně pohrát, vlastně si můžeš pohrát úplně se vším...
408607
Star Wars II a III vypadají jinak, protože se točily kompletně před zelenym plátnem. To si pak s tou hloubkou ostrosti můžeš taky pěkně pohrát, vlastně si můžeš pohrát úplně se vším...
okkac
0 0
reagovat
Jeste kdyz jsme u toho Manna. Videl nekdo L.A. Takedown. TV film jehoz je vlastne Heat (Nelitostny souboj) remakem. Jsem o tom nevedel.
408842
Jeste kdyz jsme u toho Manna. Videl nekdo [link="http://www.youtube.com/watch?v=7EqYkCsxzXc&feature=related"]L.A. Takedown[/link]. TV film jehoz je vlastne Heat (Nelitostny souboj) remakem. Jsem o tom nevedel.
0 0
reagovat
V kamerach moc vzdelan nejsem, ale ne vsechny digitaly musi snad vypadat tak jak Collateral nebo Miami Vice. Stars Wars II a III byly natocene digitalni kamerou, ale obraz to byl kompletne jiny nez z Mannovych filmu (zadne zrno aj.). Pripadne nejake dalsi filmy co byly natocene digitalni kamerou a ani jsem to nepoznal. Ted uz si ale na nic vzpomenout nemuzu. Ikdyz je to Mann, takze spise cekam to z jeho predchozich filmu.
408841
V kamerach moc vzdelan nejsem, ale ne vsechny digitaly musi snad vypadat tak jak Collateral nebo Miami Vice. Stars Wars II a III byly natocene digitalni kamerou, ale obraz to byl kompletne jiny nez z Mannovych filmu (zadne zrno aj.). Pripadne nejake dalsi filmy co byly natocene digitalni kamerou a ani jsem to nepoznal. Ted uz si ale na nic vzpomenout nemuzu. Ikdyz je to Mann, takze spise cekam to z jeho predchozich filmu.
0 0
reagovat
Tak to je pro me spatna zprava. Prave v Collateralu me to hrozne rusilo, prechody mezi digitalem a filmem. A jsem asi konzervatvni, ale ke gangsterce mi proste sedi klasickej filmovej vizual s poradnou hloubkou ostrosti...
408840
Tak to je pro me spatna zprava. Prave v Collateralu me to hrozne rusilo, prechody mezi digitalem a filmem. A jsem asi konzervatvni, ale ke gangsterce mi proste sedi klasickej filmovej vizual s poradnou hloubkou ostrosti...
0 0
reagovat
Tesim se neuveritelne moc. Sem velky Mannuv fanousek (Collateral mam doma ve steelu, Heat v klas. verzi, Miami Vice a Insidera též). Digidal nedigital, verim, ze mi Michael vizualne opet vytre zrak. A nazvat digitál zhovadilosti, je zbytecne, jelikoz to muze vymyslet jeste nejak jinak, nejak vic "cool". Nejak "cool", ze se to k te gangsterce ze 30. bude hodit.
408839
Tesim se neuveritelne moc. Sem velky Mannuv fanousek (Collateral mam doma ve steelu, Heat v klas. verzi, Miami Vice a Insidera též). Digidal nedigital, verim, ze mi Michael vizualne opet vytre zrak. A nazvat digitál zhovadilosti, je zbytecne, jelikoz to muze vymyslet jeste nejak jinak, nejak vic "cool". Nejak "cool", ze se to k te gangsterce ze 30. bude hodit.
0 0
reagovat
Ja chci digital, hlavne proto, ze jsem zvedavy. Digital podle mne neni rozhodne zhovadilost, jen proto, ze se to v klasickych gangsterkach nepouziva. Tesim se vazne hodne.
408838
Ja chci digital, hlavne proto, ze jsem zvedavy. Digital podle mne neni rozhodne zhovadilost, jen proto, ze se to v klasickych gangsterkach nepouziva. Tesim se vazne hodne.
0 0
reagovat
Digitál je pro tenhle film naprostá zhovadilost. Miami Vice je sice "cool", ale rozhodně se neodehrává ve 30. letech... Třeba se pletu a bude to vypadat skvěle (kéž by).
408837
Digitál je pro tenhle film naprostá zhovadilost. Miami Vice je sice "cool", ale rozhodně se neodehrává ve 30. letech... Třeba se pletu a bude to vypadat skvěle (kéž by).
0 0
reagovat
Ten digital mne taky trochu znervoznuje. U Collateralu to bylo v poho, u Miami Vice v urcitych scenach uz moc. A navic to byly pribehy ze soucasnosti, ale rvat digital na gangsterku z 30.let to neni dobry napad, pokud predpokladam, ze to bude vypadat jako ty predchozi filmy.
408836
Ten digital mne taky trochu znervoznuje. U Collateralu to bylo v poho, u Miami Vice v urcitych scenach uz moc. A navic to byly pribehy ze soucasnosti, ale rvat digital na gangsterku z 30.let to neni dobry napad, pokud predpokladam, ze to bude vypadat jako ty predchozi filmy.
0 0
reagovat
Jo, je to na digitál. ;)
408835
Jo, je to na digitál. ;)
0 0
reagovat
Jestli to bude na digital tak si asi ublinknu... pri vsi ucte 8)
408830
Jestli to bude na digital tak si asi ublinknu... pri vsi ucte *8)*
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se