Ano, uznávám, asi se zde mezi čtenáři nenajde nikdo, kdo by šel na druhou Tlapkovou patrolu dobrovolně do kina, a když už se v multiplexu s animovanými pejsky objeví, tak jedině v doprovodu své ratolesti. Ani upoutávka na blížící se animovaný hit na tom nic nemění. Je to zkrátka celé strašně infantilní, jednoduché a jsme na to moc staří. Jenže když se na to kouknu z hlediska cílovky a marketingu, funguje upoutávka přesně tak, jak má a dokážu si představit, že po jejím skončení už poskakuje nedočkavé dítě nadšeně u dveří a chce do kina. V Paramountu totiž nasypali po úspěchu jedničky do pokračování evidentně více peněz a celé to působí více velkolepě, úderněji a taky akčněji. A ve spojení s nesmrtelnou hudební hitovkou to má na ploše dvou minut i jakž takž drajv. Takže ne, pořád mě na Tlapkovou patrolu nedostanete ani za milion, ale zároveň dokážu pochopit, proč budou Paramounti na podzim slavit komerční úspěch.
Nejlepší trailery historie promítáme na Trailer Night 17. srpna v kině Aero!