Ruku na srdce, Colin Firth už drahně let nehrál v něčem, co by nesmrdělo Shakespearem, historickými rekonstrukcemi nebo prostě naprosto unylou romancí, kde se střídmý Brit cítí jako ryba ve vodě. Single Man vypadá po dlouhé době celkem slušně a „pořádně“. Led a sníh a převrácené auto v kontrastu s (opět) dobovými brýlemi vytváří podivné, ale přitažlivé cosi, na co má člověk chuť si sáhnout a to ještě nepřišla na řadu pistole, přelíčená Julianne Moore a homosexuální motiv, což je poněkud bizarní, ale zvláštním způsobem zcela funkční trio, které ukázce dodává poněkud mysteriózní šmrnc. Škoda, že trailer ani na krok nezrychluje či nezpomaluje a stále neúnavně vyšlapává tutéž cestu v rytmech tikotu hodin, což po kratší či delší chvíli člověka ubije, nicméně stane se to téměř zaručeně. Single Man se dobře nadechuje a pak má strach vydechnout, protože ví, že to byl nádech mocný a už se mu takový nemusí povést. Proto radši dvě minuty vůbec nedýchá a jen fešně koulí očima (střídá jeden obraz za druhým) a to je v kostce úplně všechno. Škoda, velmi nadějný nášlap pravou nohou tu určitě byl.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry