U režiséra filmu Cool Girl! By nás asi nemělo moc překvapovat, že jeho novinka opět vypadá tak, jak vypadá. Tedy naprosto příšerně. Nedovedu si představit, co se odehrává v hlavě člověka, který stojí před kasou v kině a rozhodne se, že investuje tři kila za lístek a dvě za popcorn do tohohle a ne třeba do dvojky Gladiátora. Radost na dosah opět vypadá jako další český antifilm a nejspíš jím i bude (a podle prvních reakcí je). Tedy jako hodinu a půl dlouhá reklama/přehlídka product placementu, za kterou člověk ještě musí v kině zaplatit. Ať si každý dělá se svými penězi, co chce, nehodlám nikoho soudit, ale asi by fakt bylo lepší ty bankovky spálit a popel vyšňupat, než je dát za tohle a vyvolat dojem, že u nás existuje publikum ochotné za podobné šmíry platit. Na druhou stranu je nutné přiznat, že to působí líp než upoutávka na Cool Girl, protože jsou u toho profesionální herci a ne hvězdy Tiktoku nulovým talentem a přifouklými rty. Ale stejně, proboha kdo za tohle v kině zaplatí, když nepočítám zoufalé publicisty doufající, že český bizár nabere views?
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry