Umožňuje nám dnešní společnost, abychom se chovali plně autenticky? A co to vlastně znamená? Jak najít sebe sama pod nánosem tlaků a norem, jimž se musíme neustále podřizovat? A kam až nás může zavést přehnaně proklientský přístup či extrémní snaha po sebezdokonalování? Podnětný debut rakouského režiséra a scenáristy Bernharda Wengera se na tyto otázky snaží odpovědět, a přestože se mu to nedaří zcela bez problémů, na důstojnou tragikomedii od našich sousedů to stačí. V kinech jsme nedávno mohli vidět skandinávskou Hypnózu či o pár let starší německou komedii Bez věcí nad věcí, které se zabývali autenticitou a hledáním sebe sama v prostředí současných startupů. Wenger se ale nevyhýbá ani temnějšímu přístupu k tématu, který navíc koření prvky magického realismu. Na poměry satirické artovky se navíc snímek pyšní vcelku dynamicky sestříhaným a atraktivní prostředí představujícím trailerem, takže by výsledek mohl zaujmout i leckoho jiného než jen zaryté fanoušky Rubena Östlunda.