Jan Svěrák musí u traileru na Rendition zkoprnět. Jeho režisér, Gavin Hood, totiž dostal stejně jako on Oscara pro top zahraniční film, okamžitě jej ale dokázal proměnit v režii spin-offu Wolverinea i jeden z nejambicióznějších filmů letošního podzimu, ba celé oscarové sezóny. Hollywood roku 2007 je místem politickým, v němž se po vzoru hvězd showbusinessu začíná nahlas mluvit o prohnilosti systému. Trochu pozdě, chtělo by se říct dva roky před koncem mandátu George Bushe. Na pochyby ale není čas, protože Hood si jistí pozornost neuvěřitelně hvězdným hereckým obsazením, které myslím nemůže žádný z konkurentů trumfovat. Rejža pouze prohloubil svou zálibu ve filtrovaných vizuálech, když ladí politické kuloáry do modré, horkou realitu naopak snímá po vzoru Soderbergha oranžově. Ale paralely s Tsotsim tím zdaleka nekončí, protože i z Rendition mávají vyhrocené momenty spojené v poměrně předvídatelné poselství. Ano, systém je špatný a ničí (nejen) manželky zajatých otců. Chceme se toho ale dovtípit mnohem víc. Mnohem víc než kolik toho předestírá řemeslně vyvedená upoutávka, jejíž kouzlo zaplašuje šílený skřek Reese Witherspoon.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry