V KOSTCE
Hudební variace na Felliniho 8 ½ vrací k muzikálům režiséra Chicaga Roba Marshalla. Dopřává mu sice vnadné křivky smyslných hereček, perfektní výtvarná řešení a slušný prostor pro realizaci hudebních výstupů, samotné trable režiséra Guida (jedna z nejslabších rolí Daniela Day-Lewise) před divákem jen povrchně prosviští. Nesouvislý mix líbivých videoklipů připomíná - jak napsala jedna americká kritička - karaoke na přehlídce Victoria´s Secret.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Rob Marshall má zřejmě pro muzikály velkou slabost. Po Chicagu si sice odskočil do Japonska, kde splácal nezajímavou Gejšu, sedm let na to se ale k hudební tématice (konečně) vrací. Nine přitom nebude o moc méně zapeklité, hlavní hrdina se totiž musí potýkat s milostným obrazcem, vedle kterého klasický trojúhelník bledne závistí. S ženskýma to prostě nemá jednoduché, život mu nekomplikují jen manželka, služka a agentka, ale také jeho vlastní múza a dokonce maminka. Kam se podívá, tam na něj číhá nějaká ženská. Režisér Guido Contini (trochu zvláštní jméno pro hlavní postavu) se v takovém babinci snaží dát dohromady nějaké to umělecké dílo, což samozřejmě není snadné - zvlášť, když vedle toho musí tančit a zpívat, jak mu Marshall nakáže. Marshallův návrat k muzikálu určitě fanoušky Chicaga potěší a pokud se můžeme těšit na podobně stylizovanou podívanou, jsem pro všemi deseti. Zvlášť, když se podívám na obsazení - sice si nedovedu představit Daniela Day-Lewise, jak zpívá, Nicole Kidman, Kate Hudson a Penélope Cruz jako ženy jeho srdce, to už mi sedí. Podobná kombinace vlastně musí sednout skoro každému.