V KOSTCE
Hudební variace na Felliniho 8 ½ vrací k muzikálům režiséra Chicaga Roba Marshalla. Dopřává mu sice vnadné křivky smyslných hereček, perfektní výtvarná řešení a slušný prostor pro realizaci hudebních výstupů, samotné trable režiséra Guida (jedna z nejslabších rolí Daniela Day-Lewise) před divákem jen povrchně prosviští. Nesouvislý mix líbivých videoklipů připomíná - jak napsala jedna americká kritička - karaoke na přehlídce Victoria´s Secret.
CELÁ RECENZE ZDETRAILERY
FOTOGALERIE
O FILMU
Rob Marshall má zřejmě pro muzikály velkou slabost. Po Chicagu si sice odskočil do Japonska, kde splácal nezajímavou Gejšu, sedm let na to se ale k hudební tématice (konečně) vrací. Nine přitom nebude o moc méně zapeklité, hlavní hrdina se totiž musí potýkat s milostným obrazcem, vedle kterého klasický trojúhelník bledne závistí. S ženskýma to prostě nemá jednoduché, život mu nekomplikují jen manželka, služka a agentka, ale také jeho vlastní múza a dokonce maminka. Kam se podívá, tam na něj číhá nějaká ženská. Režisér Guido Contini (trochu zvláštní jméno pro hlavní postavu) se v takovém babinci snaží dát dohromady nějaké to umělecké dílo, což samozřejmě není snadné - zvlášť, když vedle toho musí tančit a zpívat, jak mu Marshall nakáže. Marshallův návrat k muzikálu určitě fanoušky Chicaga potěší a pokud se můžeme těšit na podobně stylizovanou podívanou, jsem pro všemi deseti. Zvlášť, když se podívám na obsazení - sice si nedovedu představit Daniela Day-Lewise, jak zpívá, Nicole Kidman, Kate Hudson a Penélope Cruz jako ženy jeho srdce, to už mi sedí. Podobná kombinace vlastně musí sednout skoro každému.



Náhodou by to bol skvelý fór, keby po sérii podväzkových Nicole, Penelope atd. zrazu prišla teta Dench. 
