st39.6
Člověk skoro doufá, aby už ho David Fincher přestal překvapovat. Venku je krásně, poslední víkendový den se pomalu přehoupává přes druhou polovinu a místo slunění na verandě, u vody, nebo jakéhokoliv provětrávání šunek, člověk sedí nad počítačem a pořád dokola hltá minutu a půl dlouhý teaser. Nic se v něm neříká, vlastně se z něj nic nedozvíme, ale splňuje to nejdůležitější: Upozorňuje nás, že ta dívka přichází. V totálně epileptickém, ale přece přehledném střihu se skrývají záběry, které slibují hodně depresivní podívanou a kdyby ty za Finchera nevypovídaly, pro jistotu nám TO.VLEPTÁ.DO.PAMĚTI.OBŘÍ.GRAFIKA. Na Vánoce se nebudeme usmívat u rodinných komedií, budeme trnout hrůzou nad novou adaptací Larssonovy trilogie. Teaser s originálním střihovým konceptem by každopádně byl poloviční, kdyby na jeho pozadí neválel Trent Reznor. Pro toho byla očividně spolupráce s Fincherem u Social Network jen prvním krůčkem. Jako by byl teprve teď naplno rozeběhnutý, Zeppelini totiž snad nikdy nezněli tak stylově, jako v jeho cover-verzi s Karen O.