O FILMU
Příběhových skládaček tuctu hereckých účastníků přichází ze světa nezávislého filmu skutečně spousta. Po čem jiném taky sáhnout než po vděčném filmovém putování, kde se věci dějí, aniž by se musel scenárista nějak zvlášť snažit. Stačí zasadit pár lidí do jednoho okolí a vymyslet prakticky cokoliv, co by je mohlo všechny spojovat. Pro jistotu několikrát. Není třeba bádat nad příběhem – strohá povídková kostra postačuje a „hustá“ aura kolem podobných skládaček bude pečlivě udržovaná festivalovým diváctvem; Takže aspoň někde je úspěch zaručen. Režisérka Karen Moncrieff (předtím spíše seriálová herečka) se rozhodla do schématu vnést nové světlo. Z filmových kruhů sezvala vskutku výživnou hereckou smétanku, aby ji zasadila do příběhu o mrtvé dívčině (Brittanny Murphy), které to schytala poněkud hruběji, než se na průměrnou mrtvolu jejího věku sluší. Právě ona je pak tmelícím materiálem pro sondy do života několika postav, jichž se smrt dívky bezprostředně týká. Pomocí jejich putování potemnělým městem si má divák utvořit dojem, jak asi dívka žila, co ji bavilo a proč vlastně skončila tak, jak skončila – mrtvá na silnici. Že by konečně narušení oblíbených závěrečných schémat, kde se všechno černohumorně legračně protne a spustí se závěrečné titulky? Už na ten první pohled to vypadá o mnoho inteligentněji...