Nějak si ty negativní ohlasy po premiéře z Cannes berou moc k srdci. Jak jinak si vysvětlit, že celou první třetinu upoutávka investuje energii do toho, aby poukázala na mistrovy nepochopené filmy a snažila se k nim nemotorně přimknout právě Megalopolis. Obávám se jednak, že většina diváků vůbec nezaznamenala hejt na Coppolův nový vysněný projekt, hlavně ale konstruovat obraz jakéhosi nepřijetí a nedocenění prvního Kmotra nebo Apokalypsy, multioscarových superklasik, je tah veskrze absurdní. Samotný materiál pak úplně neoslní - na někoho ale zase bude působit jako anachronická nebo přeplácaná záležitost, na jiného zas jako originální počin od autora, jenž se nenechal sešněrovat a vytáhl vlastní radikální vizi navzdory osudu. Názor si můžeme sami udělat i v českých kinech na podzim.
UPDATE: Studio se omluvilo za vymyšlené citáty z dobových recenzí a trailer stáhlo. Slušná komedie.