Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k filmu Fontána

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
TeePee: neboj, budet to:)
395481
TeePee: neboj, budet to:)
0 0
reagovat
Shushika: No ale přece jenom je škoda, že tam není ta "Unreleased Vocal Version skladby Last Man" (jak je to pojmenováno na MySpace i když ve skutečnosti je to skladba Together We Will Live Forever, až na ten zpěv... ten mi tam fakt chybí)
395480
Shushika: No ale přece jenom je škoda, že tam není ta "Unreleased Vocal Version skladby Last Man" (jak je to pojmenováno na MySpace i když ve skutečnosti je to skladba Together We Will Live Forever, až na ten zpěv... ten mi tam fakt chybí)
0 0
reagovat
Jak je to vlastně s filmem a českou kinodistribucí, Bude/nebude? Už je to jasný? D9ky za info..
395478
Jak je to vlastně s filmem a českou kinodistribucí, Bude/nebude? Už je to jasný? D9ky za info..
0 0
reagovat
I na xtý poslech je to dokonalost sama:-)Nejlepší je Death is the road to awe a Holy dread...
395207
I na xtý poslech je to dokonalost sama:-)Nejlepší je Death is the road to awe a Holy dread...
0 0
reagovat
Tak konečně taky dorazil. Na první dva poslechy moc pěkný, nejvíc mě zaujaly The Last Man a hlavně Xibalba.
Jo a taky moc pěkná papírová krabička, kéž by se vyskytovaly častěji.
395206
Tak konečně taky dorazil. Na první dva poslechy moc pěkný, nejvíc mě zaujaly The Last Man a hlavně Xibalba. Jo a taky moc pěkná papírová krabička, kéž by se vyskytovaly častěji.
0 0
reagovat
Pokaždé když slyším Death is the Road to Awe / Death is a Disease, úplně mi běhá mráz po zádech. Vlastně pomalu přestávám želet toho, že hudba je úplně jiná než ta z myspace...
395179
Pokaždé když slyším Death is the Road to Awe / Death is a Disease, úplně mi běhá mráz po zádech. Vlastně pomalu přestávám želet toho, že hudba je úplně jiná než ta z myspace...
0 0
reagovat
Ale Shusiko, já proti tomu přeci nebrojím, jen jsem zajat ve vlastních předsudcích, že film s takovými recenzemi a takovým námětem je pravděpodobně špatný(přesněji řečeno pro mě špatný), a tudíž s ním ztrácet čas nebudu. Nábádal jsem jen ke snaze o to film hodnotit nezaujatě, tj. aby ste nevyli a priori přesvědčený o jeho bombastičnosti.
395177
Ale Shusiko, já proti tomu přeci nebrojím, jen jsem zajat ve vlastních předsudcích, že film s takovými recenzemi a takovým námětem je pravděpodobně špatný(přesněji řečeno pro mě špatný), a tudíž s ním ztrácet čas nebudu. Nábádal jsem jen ke snaze o to film hodnotit nezaujatě, tj. aby ste nevyli a priori přesvědčený o jeho bombastičnosti.
0 0
reagovat
Adrain: Super prispevok uz sa neviem dockat na film
395098
Adrain: Super prispevok uz sa neviem dockat na film
0 0
reagovat

OST

Ten soundtrack je doopravdy neskutečná nádhera. Death is the Road to Awe (Karbousova předposlední skladba) mi hraje spolu s The Last Man (první skladba) pořád dokolečka a pořád se nemůžu nabažit... Ještě jednou - nádhera :o)
395067
Ten soundtrack je doopravdy neskutečná nádhera. Death is the Road to Awe (Karbousova předposlední skladba) mi hraje spolu s The Last Man (první skladba) pořád dokolečka a pořád se nemůžu nabažit... Ještě jednou - nádhera :o)
OST
0 0
reagovat
Witten: moje oblubene filmy najdes v mojom profile na csfd, vymenovanie tu, by imho zbytocne zaberalo miesto.
Inak zmyslom mojho prispevku nebolo sa snazit opisat Fontanu ako "film pre intelektualov" a uz vobec nie vzbudit dojem, ze je to neuveritelne zlozite dielo. Ak to tak z mojho prispevku vyzera, tak sa ospravedlnujem za neumyselnu mystifikaciu a zavadzanie. A uz rozhodne nemam pravo ani umysel si robit usudky o tvojom vzdelani, ci prioritach zivota - ak aj v tomto smere moj prispevok vykazoval opacnu tendenciu, tiez sa ospravedlnujem.
Prave naopak, ten film je pre mna krasnym mimo ineho tym, ze aj bez znalosti reziserovej inspiracie v kulture Mayov (sam v tom mam este velke medzery, pred filmom som cital iba zopar clankov, teraz po zhliadnuti Fontany sa snazim najst si dalsie informacie) moze divaka zasiahnut naplno a nechat sa nim pohltit - tema nesmrtelnosti ako i vecnej lasky je stara ako ludstvo samo a Darren sa nesnazi z toho robit umyselne nepreniknutelne mysterium. Je pravda, ze film na jednej strane pocita s dospelejsim divakom, avsak nie v smere veku, ale proste tym, ze sa k nemu nesprava ako ku dietatu, ktore treba viest neustale za ruku a vsetko mu vysvetlovat, ale na druhej strane netreba sa ani obavat ziadnych sokujucich zvratov, ci twist-pointov, ktore by od zakladu prekopavali predtym povedane. Kdeze, on Fontanu koncipuje obrazne ako postupne otvaranie dveri, skrz ktore prenika coraz viac svetla, ktore vsak zrak neoslepuje, pretoze aj napriek svojmu jasu je nam umoznene vidiet, co sa za dverami skryva. Film konci obrazne povedane v momente "ked su dvere naplno otvorene" obraz za nimi je jasny a je iba na divakovi, aku cestu si vyberie (ci spat - odmietnutie filmu, alebo dopredu skrz otvorene dvere - prijatie filmu a jeho vstrebavanie a skumanie). Navyse velka sila lasky, ktoru mozno medzi hlavnymi postavami filmu intenzivne citit sama o sebe poskytuje priehrstie krasnych a dojimavych okamihov.

Ale uz sa do toho asi pomaly zamotavam, takze to v azvere este raz zrekapitulujem: Fontana ma sancu oslovit kazdeho divaka a to aj napriek tomu, ze rozhodne nevynika znakmi beznej, hollywoodskej kinematografie.

krysar lubo: povedal by som, ze je to mix obojeho co si napisal - etericka atmosfera stale z filmu sala, i ked oproti traielru je vo vysledku film este civilnejsi.
395051
Witten: moje oblubene filmy najdes v mojom profile na csfd, vymenovanie tu, by imho zbytocne zaberalo miesto. Inak zmyslom mojho prispevku nebolo sa snazit opisat Fontanu ako "film pre intelektualov" a uz vobec nie vzbudit dojem, ze je to neuveritelne zlozite dielo. Ak to tak z mojho prispevku vyzera, tak sa ospravedlnujem za neumyselnu mystifikaciu a zavadzanie. A uz rozhodne nemam pravo ani umysel si robit usudky o tvojom vzdelani, ci prioritach zivota - ak aj v tomto smere moj prispevok vykazoval opacnu tendenciu, tiez sa ospravedlnujem. Prave naopak, ten film je pre mna krasnym mimo ineho tym, ze aj bez znalosti reziserovej inspiracie v kulture Mayov (sam v tom mam este velke medzery, pred filmom som cital iba zopar clankov, teraz po zhliadnuti Fontany sa snazim najst si dalsie informacie) moze divaka zasiahnut naplno a nechat sa nim pohltit - tema nesmrtelnosti ako i vecnej lasky je stara ako ludstvo samo a Darren sa nesnazi z toho robit umyselne nepreniknutelne mysterium. Je pravda, ze film na jednej strane pocita s dospelejsim divakom, avsak nie v smere veku, ale proste tym, ze sa k nemu nesprava ako ku dietatu, ktore treba viest neustale za ruku a vsetko mu vysvetlovat, ale na druhej strane netreba sa ani obavat ziadnych sokujucich zvratov, ci twist-pointov, ktore by od zakladu prekopavali predtym povedane. Kdeze, on Fontanu koncipuje obrazne ako postupne otvaranie dveri, skrz ktore prenika coraz viac svetla, ktore vsak zrak neoslepuje, pretoze aj napriek svojmu jasu je nam umoznene vidiet, co sa za dverami skryva. Film konci obrazne povedane v momente "ked su dvere naplno otvorene" obraz za nimi je jasny a je iba na divakovi, aku cestu si vyberie (ci spat - odmietnutie filmu, alebo dopredu skrz otvorene dvere - prijatie filmu a jeho vstrebavanie a skumanie). Navyse velka sila lasky, ktoru mozno medzi hlavnymi postavami filmu intenzivne citit sama o sebe poskytuje priehrstie krasnych a dojimavych okamihov. Ale uz sa do toho asi pomaly zamotavam, takze to v azvere este raz zrekapitulujem: Fontana ma sancu oslovit kazdeho divaka a to aj napriek tomu, ze rozhodne nevynika znakmi beznej, hollywoodskej kinematografie. krysar lubo: povedal by som, ze je to mix obojeho co si napisal - etericka atmosfera stale z filmu sala, i ked oproti traielru je vo vysledku film este civilnejsi.
0 0
reagovat
Huh, tak jsem slyšel soundtrack a je to nářez. Pokud předposlední skladba odpovídá závěru filmu, tak...:o:+:+:+
395050
Huh, tak jsem slyšel soundtrack a je to nářez. Pokud předposlední skladba odpovídá závěru filmu, tak...*:o**:+**:+**:+*
0 0
reagovat
Já myslel, žes to už viděl, když proti tomu tak zapáleně brojíš. Má smysl, abys sem přispíval?:)
395049
Já myslel, žes to už viděl, když proti tomu tak zapáleně brojíš. Má smysl, abys sem přispíval?:)
0 0
reagovat

adrian

No já jsem samozřejmě naprosto omezený, povrchní a člověk pevně zakotvený v našem světě a metafyzické bláboly mě neberou, tudíž ten film neuvidím, nicméně jen by mě zajímalo, jaké jsou tak tvé další nejoblíbenější filmy, abych si udělal obrázek o tvém filmovém vkusu?
395048
No já jsem samozřejmě naprosto omezený, povrchní a člověk pevně zakotvený v našem světě a metafyzické bláboly mě neberou, tudíž ten film neuvidím, nicméně jen by mě zajímalo, jaké jsou tak tvé další nejoblíbenější filmy, abych si udělal obrázek o tvém filmovém vkusu?
adrian
0 0
reagovat

2Adrian

Konečne mám možnosť čítať nejaký fundovaný názor (rozumej názor, po ktorom sa môžem skutočne začať na ten film tešíť :))). Ešte by som chcel spýtať, či tá éterická atmosféra z trailerov zostala zachovaná, alebo film v konečnej podobe pôsobí o čosi civilnejším dojmom.
395045
Konečne mám možnosť čítať nejaký fundovaný názor (rozumej názor, po ktorom sa môžem skutočne začať na ten film tešíť *:))*). Ešte by som chcel spýtať, či tá éterická atmosféra z trailerov zostala zachovaná, alebo film v konečnej podobe pôsobí o čosi civilnejším dojmom.
2Adrian
0 0
reagovat
Witten, resp. all: Mne pride Fontana po zhliadnuti velmi logicka, resp. inak povedane, zatial co logiku v prisne kauzalnom fyzickom svete v ktorom sa odohravaju tri pribehy v troch casovych obdobiach mozno napadat za niektore "povedzme" odvazne teorie o fungovanosti principu "akcie-reakcie", tak pohlad skrz optiku alegorie, dava Fontane velmi jasny zmysel aj v nespocetne malych detailoch. Ten film si naozaj klisovito povedane "vyzaduje plnu pozornost", ovsem tentokrat pod tymto pojmom treba naozaj rozumiet "prijmanie nielen rozumom ale i srdcom". Z cisto tecnnickej stranky - Aronofsky je naozaj majster rezie a hlavne strihovej montaze - bez spoilerovania mozem snad prezradit, ze velmi majstrovsky pracuje s podprahovym vnimamin kombinaciou akehosi "rytmickeho taktovania" v jednotlivych trackoch soundtracku (ostatne to mozu potvrdit si myslim aj viaceri, ktory uz OST mali moznost pocut). Tomu taktovaniu je nasledne silne podriadeny aj obrazovy strih. Ked nastane v urcitych okamihoch pribehu "akceleracia v montazi" mna to doslova ako obrovskym magnetom vtahovalo do "diania predo mnou" a presne v rytme taktov som mal pocit ako keby mnou pulzovala energia vysielana ku mne skrz obraz i zvuk. Tento film aj vdaka vyssie opisanemu naozaj "ZIJE". Tazko to opisat slovami, to treba v kine naozaj zazit, lebo osobne ide o velmi silny "ezotericky" zazitok zo sledovania filmu, ak to tak mozno nazvat.
A este spatne k tej logike skrz alegoriu v pribehu

(POZOR!!!!!!!!!! mozny SPOILER, i ked nepredpokladam, kedze uz anotacie pracuju s udajmi, ktore pouzijem teraz aj ja, ale aj tak upozornujem, ze dalsie riadky su iba na vlastne riziko ;-) ): Pribeh vychadza z kultury Mayov, v ktorej "Tree of Life" hra jednu z ustrednych uloh. Samotnemu "Tree of Life" ako takemu Mayovia prisudzovali tri aspekty, resp . levely - stadia vyvoja cloveka ako Bytosti v Bozskom stvoreni. A prave tomu principu troch aspektov imho prave Aronofsky prisposobil aj samotnu strukturu casoveho rozvrhnutia pribehu do troch casovych rovin. Kazda z nich priblizuje jeden z troch spominanych aspektov. Dalje uz radsej nepokracujem, lebo to uz by som teraz prezradzal vela. Zatial mozme tuto temu nechat otvorenu az dovtedy, kym sa film nedostane aj na nase uzemie. (KONIEC mozneho SPOILERU).

Nielen z vyssie opisaneho je pre mna Fontana komplexnym dielom, ktore prekracuje hranice filmoveho media. Aj preto je to pre mna asi najsilnejsi divacky zaitok, aky som mal doteraz cest zazit.
395044
Witten, resp. all: Mne pride Fontana po zhliadnuti velmi logicka, resp. inak povedane, zatial co logiku v prisne kauzalnom fyzickom svete v ktorom sa odohravaju tri pribehy v troch casovych obdobiach mozno napadat za niektore "povedzme" odvazne teorie o fungovanosti principu "akcie-reakcie", tak pohlad skrz optiku alegorie, dava Fontane velmi jasny zmysel aj v nespocetne malych detailoch. Ten film si naozaj klisovito povedane "vyzaduje plnu pozornost", ovsem tentokrat pod tymto pojmom treba naozaj rozumiet "prijmanie nielen rozumom ale i srdcom". Z cisto tecnnickej stranky - Aronofsky je naozaj majster rezie a hlavne strihovej montaze - bez spoilerovania mozem snad prezradit, ze velmi majstrovsky pracuje s podprahovym vnimamin kombinaciou akehosi "rytmickeho taktovania" v jednotlivych trackoch soundtracku (ostatne to mozu potvrdit si myslim aj viaceri, ktory uz OST mali moznost pocut). Tomu taktovaniu je nasledne silne podriadeny aj obrazovy strih. Ked nastane v urcitych okamihoch pribehu "akceleracia v montazi" mna to doslova ako obrovskym magnetom vtahovalo do "diania predo mnou" a presne v rytme taktov som mal pocit ako keby mnou pulzovala energia vysielana ku mne skrz obraz i zvuk. Tento film aj vdaka vyssie opisanemu naozaj "ZIJE". Tazko to opisat slovami, to treba v kine naozaj zazit, lebo osobne ide o velmi silny "ezotericky" zazitok zo sledovania filmu, ak to tak mozno nazvat. A este spatne k tej logike skrz alegoriu v pribehu
(POZOR!!!!!!!!!! mozny SPOILER, i ked nepredpokladam, kedze uz anotacie pracuju s udajmi, ktore pouzijem teraz aj ja, ale aj tak upozornujem, ze dalsie riadky su iba na vlastne riziko ;-) ): Pribeh vychadza z kultury Mayov, v ktorej "Tree of Life" hra jednu z ustrednych uloh. Samotnemu "Tree of Life" ako takemu Mayovia prisudzovali tri aspekty, resp . levely - stadia vyvoja cloveka ako Bytosti v Bozskom stvoreni. A prave tomu principu troch aspektov imho prave Aronofsky prisposobil aj samotnu strukturu casoveho rozvrhnutia pribehu do troch casovych rovin. Kazda z nich priblizuje jeden z troch spominanych aspektov. Dalje uz radsej nepokracujem, lebo to uz by som teraz prezradzal vela. Zatial mozme tuto temu nechat otvorenu az dovtedy, kym sa film nedostane aj na nase uzemie. (KONIEC mozneho SPOILERU). Nielen z vyssie opisaneho je pre mna Fontana komplexnym dielom, ktore prekracuje hranice filmoveho media. Aj preto je to pre mna asi najsilnejsi divacky zaitok, aky som mal doteraz cest zazit.
0 0
reagovat
Tak zatiaľ to s tržbami nevyzerá ružovo a prakticky ide o prepadák, ach jaj....
395043
Tak zatiaľ to s tržbami nevyzerá ružovo a prakticky ide o prepadák, ach jaj....
0 0
reagovat

killerzeli

Ten je tam jenom jako bonus.:D
395042
Ten je tam jenom jako bonus.*:D*
killerzeli
0 0
reagovat
Nadrženej člověk čeká pořádný kočky a dostane Jackmana s plnovousem...
395041
Nadrženej člověk čeká pořádný kočky a dostane Jackmana s plnovousem...
0 0
reagovat

killerzeli

V Playboyi nejsou jenom nahaté fešandy ale i povídky, rozhovory a filmové recenze. :)
395040
V Playboyi nejsou jenom nahaté fešandy ale i povídky, rozhovory a filmové recenze. *:)*
killerzeli
0 0
reagovat
Tak jsem se podíval na TV Spoty a v jednom se objevilo: "An Epic Mind-blower/Stephen Rebello PLAYBOY" To se stal z Playboye filmovy časopis nebo meli na mysli jinou Fontánu nebo to nechapu...
395039
Tak jsem se podíval na TV Spoty a v jednom se objevilo: "An Epic Mind-blower/Stephen Rebello PLAYBOY" To se stal z Playboye filmovy časopis nebo meli na mysli jinou Fontánu nebo to nechapu...
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se