O FILMU
Představit si některé herce v určitých rolích dá dost práce a může to být i nechtěně zábavné. Steven Seagal v životopisném filmu o John Lennonovi, Renée Zellweger jako nejnovější bondgirl nebo Woody Harrellson jako gigolo. Ty první dvě věci naštěstí zůstávají jen v rovině „toho, co nikdy v životě nechceme vidět,“ ale ta třetí se stala realitou ve filmu The Walker. Woody Harrellson si zahraje okouzlujícího bohéma Cartera Page, jenž dělá společníka postarším bohatým dámám, které se doma nudí, zatímco manželé tvrdě dřou a vydělávají. Carter je pro dámy víc než přítel, funguje totiž jako člověk, kterému se mohou bez problémů svěřit i s těmi nejtajnějšími a nejosobnějšími věcmi. Zná zkrátka tajemství, která by mohla leckoho připravit nejen o kariéru ale třeba i o svobodu. A brzy i přes svůj cynický přístup zjišťuje, že někdy je lepší nevědět. Některá tajemství by totiž měla zůstat jen v rodině. Zvlášť když jde o mrtvoly. Režisér filmu The Walker Paul Schrader, který se proslavil jako scénárista nejslavnější filmů Martina Scorseseho (Taxikář, Zuřící býk), se po letech rozhodl vrátit ke své oblíbené postavě, kterou stvořil ve filmu Americký gigolo. To, že se postava jmenuje jinak a Richarda Gerea nahradil Woody Harrellson, by prý vadit nemělo. Výkon, který v The Walker předvádí, je totiž prý jeho životní. Tak snad se téhle komorní a dobře obsazené detektivky dočkáme i u nás.