Trailery na poslední Allenovy filmy jsou zaměnitelné až běda. Je to velká bolest. Ale naštěstí většinou trvá jen do chvíle, kdy se plátno otevře před diváky a vtáhne je dovnitř. Oni díky tomu netuší, že Půlnoc v Paříži je fantaskní romantikou, Vicky Cristina Barcelona cynickým výsměchem holkám ze západu, co si chtějí na dovolené povyrazit, a Match Point osudovým thrillerem o zvratech štěstěny. Mezitím je samozřejmě i spousta allenovské rutiny a podle traileru bychom ji museli tipovat i sem, do Říma – ale radši budeme doufat, že před námi Allen zase tají zásadní podstatu díla a s nimi i důvody, proč tohle nebude jen další odvar z režisérových vrcholných kousků. Bylo by totiž nemilé strnout jen u PR větiček o tom, že se Woody po šesti letech vrací před kameru a že v italské metropoli ještě netočil. Už mu mimochodem zbývá jen Kodaň, Stockholm, Budapešť, Moskva… a Praha. Najde se i u nás mecenáš? Takový miliardář Bakala by mohl spíš než do prezidentských rozmarů a „missích“ soutěží své drahé polovičky zainvestovat do opravdu velkého filmaře…
