Radikální trailer na radikální artovku. Díky Netflixu ji ale uvidí miliony lidí a ne jen pár ztracených existencí, co obráží klubová kina. Upoutávka je střižena moc hezky - ne že by byla prvním trailerem, co si pomáhá s rytmizací ruchů a vytváří tím tísnivou atmosféru, ale činí tak velmi působivě a až pedantsky dlouho a působivě. Výjimečná je i kamera, na níž si znovu režírující Kaufman, najal Lukasze Zala (takže zase formát 4:3, jen ne tentokrát černobílý), další import z Polska, jehož do Hollywoodu teleportoval dvojnásobný oscarový zářez s Idou a Studenou válkou. Samozřejmě mi jako ctiteli Adaptace nebo Věčného svitu trochu schází režijní dohled nějakého Gondryho nebo Jonze, kteří ty geniálně bizarní vize přetavovaly ve stejně geniální šlapající filmové celky, ale třeba Kaufmana jen podceňuju... a taky to jednou trefí k dokonalosti. A třeba zrovna tentokrát.