Tak si to zopakujme. Trailer je specifický útvar sloužící k propagaci kokrétního filmu. Má ve dvou minutách pokud možno znaznačit děj, vypíchnout silné stránky snímku, zakamuflovat jeho slabiny, nalákat. Že čeští filmaři s tímhle marketingovým nástrojem často spíš zápasí, než že by jej dokázali využít, to už jsme konstatovali mnohokrát. Anglické jahody však představují pomyslný vrchol nemohoucnosti, když od filmu přímo odrazují! Možnosti byly nekonečné, stačilo jen zapojit kreativitu a vybrat nejúčelnější cestu ke konstrukci chytlavého klipu. Přesto je někdo schopen nabídnout ukázku, která je VÝRAZNĚ horší než výsledný film (ne, ani ten není moc dobrý, ale což...). Vidím ten kreativní proces: Do reproduktorů se pustila tříminutová písnička Malčik a absolutně bezmyšlenkovitě se do ní začaly sekat jednotlivé záběry, vybrané pravděpodobně jen podle klíče hop sem, hop tam, či dle funkce Random. Divák tak nepobere nic víc než, že přijeli Rusové a že je tu nechceme. Nic o ději, nic o postavách, nic o žánru... nic. Větší porci diletanství MZ nepamatuje, podívaná je to o to drsnější, že trvá celé tři minuty. Dobrou chuť.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry