Brad Anderson kdysi natočil parádní kompaktní slow-burn thriller Mechanik s Christianem Balem, který kvůli roli Trevora Reznika shodil téměř 30 kilogramů. Mechanik je jediná Andersonova žánrovka, která získala jakous takous pověst či dokonce kultovní status. Od té doby se se střídavými úspěchy vynořuje a zase zanořuje do béčkových vod a zjevně si může vybírat až ze scénářů, které propadnou sítem slavnějších režisérských jmen. Přitom rozhodně s léty a zkušenostmi ví, jak navzdory rozpočtu prodat scénu přes atmosféru. Ale scénář Worldbreakera, který mixuje motivy několik filmů dohromady (28 Tichých míst poté meets Na hraně zítřka meets Agresivní virus meets lokace z SW Epizoda 8), mu nedává moc prostoru. A nic kromě zmíněné atmosféry vlastně nevyzní. Otec trénující dceru? Zív. Pouto s matkou bojovnicí. Zív zív. Narušitel bezpečí. Zív zív zív. Sakra, je tu ještě někdo vzhůru? Chybí emoce, silnější vědomí toho, co je v sázce, méně derivativní svět. Moc šancí téhle podívané už z traileru nedávám. A první reakce těch, co viděli celý film, mě nepřesvědčují o opaku.




Ale já jsem k těmhle brakům smířlivější, i na to Millino poslední Čarodějnice a lovec s Bautistou se chci podívat, trailer mě bavil.
Btw u Milly je účast v podobných filmech samozřejmá, u Bautisty pořád relativně taky, ale Luke Evans mě překvapuje. Ten to měl před deseti lety hodně dobře rozjeté, škoda že takhle upadl.