Jaume Collet-Serra se konečně vykašlal na Dwaynea Johnsona a vrátil se k tomu, co mu šlo odjakživa nejlíp. Menší komornější thrillery s fresh zápletkami a zajímavými hrdiny. Příručák pak dává na první dobrou vzpomenout například na parádní Telefonní budku, kdy hlavní hrdina zjevně bude postaven před situaci, ze které zdánlivě nebude cesty ven. Tady se tentokrát děj odehrává na plném letišti během vánoční sezóny, což samo o sobě může pro mnoho lidí být nightmare, když se do toho ale ještě přidá záhadný muž plánující něco nekalého, říká si to vyloženě o nervydrásající hru kočky s myší, kterou tady navíc podle ukázky i dostaneme. Samozřejmě je otázka, jak to celé bude šlapat ve výsledném filmu, pověstná netflixovská absence dramaturgického a nejspíš i důslednějšího producentského dohledu může sehrát u takového projektu významnou roli, snad si tedy Collet-Serra vybral tentokrát lepší chvilku, a my se před Vánoci dočkáme hezké napínavé jednohubky s talentovaným Egertonem a překvapivě zlým Batemanem.
Rejža tieto "menšie" filmy vie točiť ( Neznámy,NON-STOP,Noční běžec,Mělčiny,Cizinec ve vlaku ).


? Jinak ale slušná práce, Collet-Serra má po generickém Black Adamovi co napravovat a návrat ke komorním thrillerovým jednohubkám, které minulou dekádu točil s Neesonem před tím, než zběhl ke studiovým blockbusterům za 200 mega, podle teaseru působí jako dobrý způsob, jak se "vykoupit". Jen doufám, že s tím kufříkovým MacGuffinem si Collet-Serra pěkně pohraje, respektive zůstane při zemi. Ideálně ve stylu Pulp Fiction a Ronina (tj. nikdo nic neví a kdo ví, ten nepoví) a ne že Egerton v průběhu filmu zjistí, že uvnitř jsou kódy k atomovkám, ampulka s VX, kilo Semtexu a podobné klišovité blbosti
Materiál mal nábeh byť nová telefónna búdka ale zvrhlo sa to v lacný Netflix thriller. Škoda.