Navzdory průměrnému hodnocení a jistotě, že okolo téhle upoutávky velký humbuk nebude, se musím přiznat, že by mě trailer za určitých okolností do kina dotlačil. Slibuje totiž alespoň po tematické strance zajímavější snímek, než jaké ze sebe Wim Wenders sype poslední roky. Navíc tanec na plátně nevídáme zas tak často, což je rozhodně škoda. A i když tahle pocta choreografce Pině Bausch, která se z vůle osudu odehrává in memoriam (Wenders film původně chystal s touhle nedávno zesnulou legendou moderního tance), neoplývá úplně nejrazantnějším audiovizuálním podáním, pozornost přitáhne. Po Černé labuti by samozřejmě každý z nás chtěl tancující kameru, tak jak s ní kouzlil Aronofskyho kameraman Matthew Libatique, ale tohle je trochu starší škola, jíž si evropská artová scéna stále hýčká. Což nic nemění na skutečnosti, že za trochu nedotaženým trailerem se může skrývat výtvarně poutavý a fyzicky strhující náhled do světa plného pohybu a fantastického křepčení.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry