Rimsy si pro jednou nezašel na úplnou sračku nebo narkoleptickou artovku a hned huláká nadšením. Devět hvězdiček z deseti možných v jeho recenzentském podání nasvědčuje leccos, další pozitivní věci vám pak naznačí výrazný trailer. Netvrdím, že disponuje strhujícností, po níž byste měli hned tasit čtyřhvězdí jako já. Jsem si ale jistý, že skýtá jistou výjimečnost a naznačuje, že se režie nechopil nějaký no-name,ale německý tvůrce s jednou z nejdivnějších filmografií na světě (aneb trvalo to dlouho oklepat se z mezinárodního failu hollywoodského Cizince s Angelinou Jolie a Johnny Deppem), jenž rád vypráví závažné story a se svérázným obrazovým uchopením. Už v traileru vás můžou zaujmout docela radikální obrazové kompozice, a když si vygooglíte, že film za ně získal bezprecedentně třetí neamerickou oscarovou nominaci za kameru v rámci jednoho ročníku, nejspíš vám to pošeptá, že tohle drama by bylo záhodno zkouknout co nejdřív. A v kině.