Asi by to šlo podat i přímočařeji a atraktivněji - jako že v tomhle filmu bude Olivia Wilde souložit jak zběsilá. Ale bylo by to přeci jen povrchní a soustředěné na hanbaté pozlátko, což se dělat nemá. Zvlášť pokud vyrukujete s psychologickým dramatem o páru, jenž se ztěžka vyrovnává se ztrátou dítěte... S touhle traumatickou zkušeností se každý popasuje po svém, někdo chlastá, jiný souloží, další si naordinuje antidéčka a někdo třeba rychle plodí další a další potomstvo. Každopádně s takhle bolestnou realitou se Hollywood nevyrovnává zrovna rád, takže je moc dobře, že se toho debutující režisér (a výtečný kameraman) Reed Morano nebojí. Tvůrce tu sice trochu připomíná epigona Darrena Aronofskyho, je ale jasné, že zkušený kameraman vyrukuje s prvotřídní audiovizuální stránkou... a právě Aronodsky umí být jejím věrozvěstem.