Steven Soderbergh střídá žánry častěji než Česko ministry zdravotnictví a tentokrát si troufnul na thriller, který je v podstatě takovou modernější variací na Okno do dvora. Jen se tentokrát zaměříme na zvuk, moderní technologie a nejspíš i velkého bratra, který nás všude vidí i slyší. A nutno říct, že materiál nevypadá vůbec marně a soderberghovské řemeslo i práce s kamerou jsou cítit už z traileru. Jenže z thrillerového standardu se tu zatím příliš nevybočuje a mám pocit, že v poslední třetině se toho zase jednou ukazuje až příliš. Proflákla toho upoutávka moc, nebo má Soderbergh ještě pár trumfů v rukávu? Už jen kvůli sympatické Zoë Kravitz, která by si letos mohla připsat hodně silný ročník, doufám, že o napínavá překvapení nebude nouze.
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry