Tak dlouho hledal Adam Sandler ingredience pro své nekorektní vtipkování, až se na něj vyvalila celá spižírna. Málo z toho, co jsme si u Sandlera oblíbili i zprotivili se mění – brutální humor je opětovně načechráván romantickým šelestem, který se točí hlavně okolo Jessicy Biel. Její výstupy ve spodním prádle připomínají, že si buran Sandler zve do každého dalšího filmu zas o trochu lépe tvarovanou společnici, která dovoluje devalvaci vkusu zlehčit zamilovanou a skrz naskrz nevinnou pohádkou. V případě Chucka a Larryho filmaři dolují city jak ze vztahu dvou vykutálených kamarádů, tak ze Sandlerovy předstírané homosexuality a její konfrontace s Jessičinými nožkami. Neomezené pole pro ventilaci humoru se ale nedaří úplně využívat. Komediální siločáry se místy kroutí do příliš idiotských gagů (pěst, plácání po zadku), a když Kevin James padá ze žebříku (činnost, kterou by mohl provádět v jakékoliv jiné průměrné komedii rodinného – a usedlého – typu), hned hrozí lamentování nad promarněným námětem. Zápletka, z níž by se mohla zábavná nekorektnost louhovat klidně i tři hodiny, se rozkládá jen do několika příjemných momentů, ačkoliv by se ve správně vnadivém traileru mělo blýskat na mnohem srandovnější časy.

