Mám z toho pocit totální recyklace. OK, džungli vystřídá výlet do pouště a do hor, trailery se ale soustředí hlavně na vysvětlování postupů z jedničky, než aby šermovaly s novými nápady a postavami. Navíc se už na ploše dvou minut všechno zrestartuje a postavy se vrátí do svých avatarů, takže... proč? OK, vím proč, těch 962 milionů dolarů, co vydělala jednička, je pořád neskutečná palba. Těsně pod miliardu ale film dohnala hlavně kampaň, která slibovala neotřelý dobrodružný zážitek, což je paradoxně přesně to, co tentokrát chybí. Neříkám, že to nakonec zase nebude povedený hit. Zatím se ale do kina moc netěším, protože upoutávky vcelku usínají na vavřínech.
Jumanji: Další level: Trailer 2
14:00 | 31.10.2019 |
HODNOCENÍ REDAKCE
HODNOCENÍ ČTENÁŘŮ
VAŠE HODNOCENÍ
Jumanji: Další level: Trailer
15:00 | 01.07.2019 |
HODNOCENÍ REDAKCE
HODNOCENÍ ČTENÁŘŮ
VAŠE HODNOCENÍ
Možná už jste na to zapomněli, ale dvojka Jumanji vydělala neskutečných 962 milionů dolarů. V Sony tedy rychle uplácali trojku, která se letos o Vánocích utká s devátými Star Wars (dvojka takhle předloni potkala osmičku) a bezpochyby pomýšlí na miliardu. Může to klapnout? Upřímně netuším. První trailer ale hitové šance neohrozil, jelikož nabízí stoprocentní dávku "more of the same" a experimentuje pouze v tom, že se trochu zamíchaly převtělené postavy. Rock je zpátky, humor je zpátky, digitální zvířena je zpátky... když to není rozbité, Američané to prostě nehodlají opravovat. Snad nás tedy čeká další slušná oddechovka, jednička totiž patří mezi to nejlepší, co nám Rock v posledních letech nadělil.