Jo jo, Amíci budou chodit. Po takhle nařvaném traileru jim koneckonců nic jiného nezbývá. Lawrencova novinka se přesunula z ruských serverů domů do Států a prošla kompletním upgradem. Z úvodní apokalypsy toho poznáme míň, zkratkovitější podání ale paradoxně zmrazí víc než popisná (a výraznou hudbou opentlená) pasáž z mezinárodní upoutávky. Pak už Will Smith zevluje v New Yorku. prochází se obilninami, cvičí s bráchou komisaře Rexe a jede na safari. V daném podání a s lehce ironickými popisky téhle „pohodě“ nelze odolat. Upřímně řečeno, i kdyby na Smithe nakonec nevylítl batalion upírů, ten melancholický hudební motiv by mě do kina na sto procent nalákal. Jenže nezůstane u něj. Přikluše totiž Fontána. Ano, Aronofskyho dvorní skladatel Clint Mansell vytlačil z pozice nejohranější trailerové hudby své vlastní Rekviem za sen. Je to už poněkolikáté v krátké době, co se setkáváme s coververzí Mansellovy meditativní kompozice – v tomhle případě se mění v elektrizující akční pecku, která má v sobě tolik rytmu, že z ní i průměrný střihač musí vydolovat ukázku za pět hvězd. Chlapci pracující po Francise Lawrence ale průměrní nejsou. Jsou lepší ...
