Německé hákové kříže nenechají filmaře v poslední době spát. Po Cruisovi je Mortensen další obětí dějepisných výletů do minulosti, kde vládla světu nespravedlnost a světu se připomíná, že národnostní menšiny na tom nebyly zrovna nejlépe. Na rozdíl od opulentní Valkyrie, z níž smrdí hollywoodský rozpočet na sto honů, je však Good dalším malým-velkým filmem o osudech malých-velkých lidí. Tedy takový ten „zasloužilý art“, který se v hojnosti skloňuje na festivalech a soutěžích, kde získá nálepku „vážného, hlubokého a dojemného filmu“ (to jsem si nevymyslel, už se to skví na jednom z plakátů). Neznamená to, že si svého diváka nenajde – znamená to však velmi pravděpodobně, že jde o hereckou i režijní sázku na jistotu. Ostatně i trailer nenabízí mnoho překvapení a v podstatě se po nastínění úvodní premisy dá s pár nepřesnostmi odhadnout do samotného závěru. Mortensen i Isaacs válí, vše jede podle standardní, zavedené šablony a když se odhalí, že začíná být standardní až moc, naštěstí si ukázka v závěru trochu zlepší renomé. Výrazný emocionální tahák to ale v žádném případě není. A moc bych se ostatně divil, kdybychom se s Viggem a jeho posledním filmem potkali v našich kinech.
Good: Trailer 2
11:00 | 27.12.2008 |
Good: Trailer
03:14 | 25.08.2008 |
Další výrazná tělesná proměna Viggo Mortensena. Další poučná lekce z dějepisu, z doby kdy vlály červené prapory s hákovými kříži. A další drama, v němž se budou kárat příliš pružné povahy. Buď jsme viděli už příliš mnoho filmů, nebo se filmaři silně opakují - a to jak na vstupu, tak na výstupu. Good se jeví jako prefabrikát z ranku dramat ze 2. světové války, slibný po herecké stránce, obyčejný po stránce technické a těžce spoileroidní po stránce trailerové. Dozvíme se totiž - zdá se - všechno podstatné. Ukázka přednese velké dilema, dopodrobna popíše zápletku, aby na závěr ukázala, jak to celé vlastně dopadne. Nezbeda Viggo se při tom samozřejmě bude muset vyrovnat s Jasonem Isaacsem, manželkou i tlakem okolí, ale to nejpodstatnější už víme. Bohužel bez prokazatelných schopností nalákat na film samotný. Průměr padající spíš dolů.
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Přihlášení
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry